Toon posts:

[XP] Open en save dialog boxen super traag ...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Sinds kort heb ik iets heelll bizar met mijn win xp sp 2 integrated.

Wanneer ik bv in word of ander programma zo een "save dialog ding" krijg of "open dialog ding" en ik browse in de mappen dan gaat dit heel traag, alsof het ding gaat crashen, moet steeds 1 minuut geduld hebben om van de ene naar de andere map te gaan. Van overvolle mappen of speciale views ofzo is er geen sprake. Seems like ne virus? heb al volledig gevirusscant met up2date kaspersky maar die vind niets, alle laatste win updates etc ... adware eens gedraait ...

Kortom ik weet niet meer wat er aan te doen. zou het echt zonde vinden van te moeten formateren want dit systeem draait al van kerst en het liep zalig ...

Iemand enig idee hoe het zou komen? Defragementatie zou ik nog kunnen uitvoeren ma betwijfel ten zeeerste dat da het probleem gaat oplossen. Iemand dit probleem nog meegemaakt?

HULPPPPPP :-)

Groetjes Bart

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-03 19:31
Mijn pa heeft hetzelfde gehad toen er brak geheugen in de pc zat, draai memtest eens.

Op mijn werk heb ik hetzelfde als ik naar Deze Computer browse vanwege langzame netwerkschrijven.

Controleer ook eens of je harde schijven wel in UDMA (bij voorkeur 4 of 5) draaien (apparaatbeheer)

Verwijderd

Topicstarter
memory en die settings staan juist ... heb net is hitman pro installed hopelijk lost da iets op ...

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 14:41:
memory en die settings staan juist ... heb net is hitman pro installed hopelijk lost da iets op ...
'draai memtest eens.'

Hij vraagt niet of je geheugen instellingen goed staan, maar om het programma 'memtest86' te draaien.

'heb net is hitman pro installed hopelijk lost da iets op'

ben bang van niet :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2005 14:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
hitman pro vond een paar zaken maar niets belangrijk...

Ik heb echter het probleem gevonden, blijkbaar houdt winxp zo een soort van history van netwerkverbindingen bij ofzo en da zorgde voor vertraging, raar maar waar...

Soit het probleem is opgelost zonder format wiiiii :-)

Thx voor de hulp jongens allesinds

Grtz Bart

Verwijderd

Wat bedoel je? Heb je je lijst met netwerklocaties gedumpt in XP? Iets specifieker please.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Dik een week oud topic joh :-P

Waarschijnlijk waren er 10 schijfletters aan netwerklokaties gekoppeld ofzo :-P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Pagina: 1