Allereerst excuses voor het heropenen van dit gesloten topic, maar als echte tweaker is je behulpzaamheid natuurlijk grenzeloos 
Na een tijdje zoeken kwam ik de volgende, moddervette open-source tegen bij een hongaarse website.
Kijk Hier zelf maar even voor het indrukwekkende voorbeeld... En Hier heb je de source...
Let even op de functionaliteit in deze pageflip. Je kan bijv. de pagina's omslaan door zelf het hoekje van een pagina naar de andere kant te slepen met de muis, dus niet alleen het standaard 'click&flip' gebeuren. Ook kan je bepaalde pagina's afscheuren en is er een mogelijkheid voor (gedeeltelijk) transparante en geanimeerde pagina's. Je kan zelfs kiezen voor een harde/zachte kaft. Ook is de source netjes getagd, en zo dus vrij makkelijk te editen.
Succes ermee, en als je er iets moois van hebt gemaakt, pass mij maar ff een linkje.
En wat betreft die 35 dollar, die mag je ook best naar mijn giro overmaken
Ik heb wat maandjes geleden een opdracht gehad, waarbij ik ook graag een e-folder met (mooie) flip-functie wou maken. Dit zelf gaan actionscripten is een hels karwei, kost heel erg veel tijd en wordt waarschijnlijk toch niet zo mooi als het idee was.Hallo allen,
Ik heb inmiddels al wat via google en yahoo weten te vinden maar kom op bedrijven uit die honderden tot duizende euro's vragen voor dit stukje software. Ik wil voor school en andere doeleindes een soort folder maken die je kunt omdraaien zie dit voorbeeld:
http://www.airmiles-theater.nl/
Weet iemand van jullie of dit makkelijk te doen is, ik ben geen kei met flash maar misschien zijn er wel templates als iemand iets weet hoe ik dit het beste kan doen hoor ik het graag. Ik wil er ook best voor betalen maar liefst niet meer dan 35 dollar of zo.
Alvast bedankt!!!
-nickx-
Na een tijdje zoeken kwam ik de volgende, moddervette open-source tegen bij een hongaarse website.
Kijk Hier zelf maar even voor het indrukwekkende voorbeeld... En Hier heb je de source...
Let even op de functionaliteit in deze pageflip. Je kan bijv. de pagina's omslaan door zelf het hoekje van een pagina naar de andere kant te slepen met de muis, dus niet alleen het standaard 'click&flip' gebeuren. Ook kan je bepaalde pagina's afscheuren en is er een mogelijkheid voor (gedeeltelijk) transparante en geanimeerde pagina's. Je kan zelfs kiezen voor een harde/zachte kaft. Ook is de source netjes getagd, en zo dus vrij makkelijk te editen.
Succes ermee, en als je er iets moois van hebt gemaakt, pass mij maar ff een linkje.
En wat betreft die 35 dollar, die mag je ook best naar mijn giro overmaken