Toon posts:

[XP] Dubbelle snelkoppelingen, kan de nutteloze niet wissen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb hier een probleempje, ik heb al zitten zoeken op het forum, maar kom dit probleem niet tegen.

Het probleem is ik heb hier een Medion pc staan, draait windows xp.

Op het bureaublad staan een aantal snelkoppelingen, die niet werken maar als ik ze wil verwijderen dan krijg ik een foutmelding "FOUT, kijk of de schijf vol is.. of beveiligd tegen schrijven".

Maar ik ben gewoon ingelogt als administrator.. kent iemand dit probleem of heeft iemand een oplossing?

Alvast bedankt,

Mvt3c,, :/

• Beercase
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-03 13:00

Beercase

So soft!

Veilige modus opstarten

Hang loose, KiteSurfing for life!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Lijkt me stug dat hier niets tussen staat.

offtopic:
Laat het groeten en je nickname maar achterwege. Op de een of andere manier staat je naam bij je posting

ARME AOW’er

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik begin eens even met je topic titel te voorzien van je Windows versie zoals wij hebben opgegeven in de Windows Operating Systems Policy.

Verder zou het handig zijn als je zelf even aangeeft wat je zoal geprobeerd hebt om je vraag te beantwoorden - dat voorkomt dat wij allerlei zaken gaan voorstellen die jij al lang geprobeerd hebt :)

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:19

Reptile209

- gers -

Je logt in als Admin, maar is die desktop ook van de admin, of van een andere user?
Ga eens naar je Desktop-map (in Documents and Settings\<User>), rechtsklik > security > take ownership (en evt. bij Permissions controleren dat je write-rechten hebt). Helpt dat?

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
ja heel erg bedankt het klopt, ze stonden er ook allemaal in bij Documents and Settings\all users

en in veilige modus kon ik alles weg halen.. :)

bedankt allemaal
Pagina: 1