Toon posts:

Epox + AMD vs MSI + Intel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

Nu heb ik:
MSI 694D
2x PIII 700E@1260 (180MHz FSB)
128MB PC133 CAS2.. op CAS3 voor de 180FSB

is deze upgrade de moeite waard:
Epox EP-8KTA3
T-Bird 1000

is die upgrade beter?? of kan ik beter over gaan op waterkoeling en dan de 200MHz FSB proberen? :?

hij loopt stabiel op 180MHz... lekker quake3 doen geen enkel probleem!! >:)

op 190MHz wil die windows niet meer booten.. en als ik voltage nog verder omhoog zet (staat nu op 2.05V) wordt die te heet! :'(

nou? AMD of waterkoeling? :? :? :?

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 15:26

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

nou, ik zou zeggen : "meer geheugen"

man, je hebt al een dual pIII @ 1260
meer snelheid krijg je er voorlopig toch niet uit.

Ik weet niet wat voor een videokaart je hebt, maar meer geheugen heb je iig nodig

Bewaar het geld anders maar voor de GeForce III (als ie tenminste zoveel beter is dan de II)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

gebruik je de voordelen van je dual bordje? waarom zou je overgaan op een tbird 1000@1200 MAX, als je nu met 2 intel procs op 1260 draait, zou je trouwens eens wat screenshots kunnen posten van WCPUID ofzo, want met luchtkoeling lijkt mij 180 mhz fsb toch wel erg hoog. Wat voor koeling gebruik je trouwens?

Get to the point: Hou lekker je intel systeempje, en wacht op de nieuwe AMD's met 266 fsb.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een Geforce 2 GTS... geheugen snelheid moest ik iets terug zetten. anders sloeg die snel vast.. maar hij is nu alleen maar sneller dus dat maakt ook niet uit. :)

en GEWONE luchtkoeling.... zitten in totaal 20 fans in... zitten 2 voedingen in.. 1 speciaal voor de fans want past niet op 1 voeding...
2 op de chipsets... 4 bij geheugen.. 5 bij iedere processor. dan bij de videokaart nog 3 (geheugen, dat GPU ding achterkant geheugen)
en dat zitten er voor in de kast nog 2... achter in de kast nog 2... dan bij mijn sb live! 1... en bij mijn 2com kaart 1...

zo en nu eerst ff lekker chillen.. :)

Verwijderd

Topicstarter
en ik dacht misschien aan PC150 geheugen...
alleen in de pricewatch van t.net zie ik alleen:

128MB PC150 SDRAM (Dane-Elec) FL 415,-

is er niks anders?? iets goedkoper ofzo? :?

Verwijderd

Topicstarter
D-M-Z_2001:zou je trouwens eens wat screenshots kunnen posten van WCPUID ofzo,
waar kan ik dat downloaden?
Pagina: 1