Yes, eindelijks mij AM ATHLON casebadge binnen gekregen. Dit bewijst maar weer eens dat je geen verkoper hoeft te zijn om zo eentje te mogen bestellen. gewoon mailtje sturen en vragen of ze er eentje willen opsturen, Paar weekjes later komt ie gratiz binnen.....WOW wat staat dat mooi zeg...:):):):
www.amd.com en dna ff zoeken..weet ik zo ook niet meer
wat is een casebadge ook al weer..:?
dat was toch zo'n ding die je op de kast van je pc plakt..?? zo klein vierkant plaatje..:?
:?:?:?
dat was toch zo'n ding die je op de kast van je pc plakt..?? zo klein vierkant plaatje..:?
Jah zoiets ... een badge is eigenlijk zo'n plastic gevalletje .. wat AMD opstuurt zijn gewoon een soort aluminium stikkertjes. Ik heb ze trouwens ook gewoon een mailtje gestuurd met 'o ik ben zo blij met me Athlon mag ik misschien een casebadge'Op donderdag 18 januari 2001 17:33 schreef Juan het volgende:
wat is een casebadge ook al weer..:?
Ow en Juan, ik ben die icon van jou al vaker tegen gekomen en dat ding is veel te groot! Hier heb je een geoptimaliseerde versie, als je die zou kunnen gebruiken zouden de casema- en modem-ppl vast een stuk gelukkiger zijn :

27KB ipv 116KB
Verwijderd
Erhm, ik heb inmiddels al 4 maand en hele stapel casebadges van Duron, Athlon en K-6 thuisliggen. Eind november kreeg ik nog een spapeltje boeken van ze.
Als het goed is krijg ik ook nog promotiepakketten voor de Duron en de Athlon>:).
Als het goed is krijg ik ook nog promotiepakketten voor de Duron en de Athlon>:).
ik heb zelf ook een modem en heb nergens problemen mee.....:):)Op vrijdag 19 januari 2001 08:45 schreef Bomberman het volgende:
[..]
Jah zoiets ... een badge is eigenlijk zo'n plastic gevalletje .. wat AMD opstuurt zijn gewoon een soort aluminium stikkertjes. Ik heb ze trouwens ook gewoon een mailtje gestuurd met 'o ik ben zo blij met me Athlon mag ik misschien een casebadge'. Kreeg er misschien geen 25 zoals sommige maar 8 is genoeg als je het mij vraagt
.
Ow en Juan, ik ben die icon van jou al vaker tegen gekomen en dat ding is veel te groot! Hier heb je een geoptimaliseerde versie, als je die zou kunnen gebruiken zouden de casema- en modem-ppl vast een stuk gelukkiger zijn :
[afbeelding]
27KB ipv 116KB!
ik heb ook een modem, een Cabel modem
Alleen: DE GROETJES
Casema is langzamer dan een beetje telefoonlijn hoorOp vrijdag 19 januari 2001 12:06 schreef Juan het volgende:
[..]
ik heb zelf ook een modem en heb nergens problemen mee.....:):)
Tja ik kan niet op internet met me videokaart, ik heb ook een modem ja (Chello-kabel). Beetje een rare reactie "nou blij..??"Op vrijdag 19 januari 2001 12:29 schreef Juan het volgende:
maar ik heb hem wel speciaal voor jouw verandert...
heb je zelf ook een modem dan..??
nou blij..??
Pagina: 1