YEs.......eindelijks

Pagina: 1
Acties:

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:52
Yes, eindelijks mij AM ATHLON casebadge binnen gekregen. Dit bewijst maar weer eens dat je geen verkoper hoeft te zijn om zo eentje te mogen bestellen. gewoon mailtje sturen en vragen of ze er eentje willen opsturen, Paar weekjes later komt ie gratiz binnen.....WOW wat staat dat mooi zeg...:):):):

Verwijderd

waar heb je heengemaild dan? wat is het adrfe van die site?

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:52
www.amd.com en dna ff zoeken..weet ik zo ook niet meer

Verwijderd

heb hem ook al 10 maandjes ofzo :)

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-08 10:35
wat is een casebadge ook al weer..:?:?
dat was toch zo'n ding die je op de kast van je pc plakt..?? zo klein vierkant plaatje..:?:?

:?:?:?:?

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Op donderdag 18 januari 2001 17:33 schreef Juan het volgende:
wat is een casebadge ook al weer..:?:?
dat was toch zo'n ding die je op de kast van je pc plakt..?? zo klein vierkant plaatje..:?:?

:?:?:?:?
Jah zoiets ... een badge is eigenlijk zo'n plastic gevalletje .. wat AMD opstuurt zijn gewoon een soort aluminium stikkertjes. Ik heb ze trouwens ook gewoon een mailtje gestuurd met 'o ik ben zo blij met me Athlon mag ik misschien een casebadge' 8-) . Kreeg er misschien geen 25 zoals sommige maar 8 is genoeg als je het mij vraagt >:) .

Ow en Juan, ik ben die icon van jou al vaker tegen gekomen en dat ding is veel te groot! Hier heb je een geoptimaliseerde versie, als je die zou kunnen gebruiken zouden de casema- en modem-ppl vast een stuk gelukkiger zijn :

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~t.haagen/files/GoT/ani-athloncubeopt.gif

27KB ipv 116KB :o !

PC Specs

Verwijderd

Erhm, ik heb inmiddels al 4 maand en hele stapel casebadges van Duron, Athlon en K-6 thuisliggen. Eind november kreeg ik nog een spapeltje boeken van ze.

Als het goed is krijg ik ook nog promotiepakketten voor de Duron en de Athlon>:).

• dajuan
Op vrijdag 19 januari 2001 08:45 schreef Bomberman het volgende:

[..]
Jah zoiets ... een badge is eigenlijk zo'n plastic gevalletje .. wat AMD opstuurt zijn gewoon een soort aluminium stikkertjes. Ik heb ze trouwens ook gewoon een mailtje gestuurd met 'o ik ben zo blij met me Athlon mag ik misschien een casebadge' 8-) . Kreeg er misschien geen 25 zoals sommige maar 8 is genoeg als je het mij vraagt >:) .

Ow en Juan, ik ben die icon van jou al vaker tegen gekomen en dat ding is veel te groot! Hier heb je een geoptimaliseerde versie, als je die zou kunnen gebruiken zouden de casema- en modem-ppl vast een stuk gelukkiger zijn :

[afbeelding]

27KB ipv 116KB :o !
ik heb zelf ook een modem en heb nergens problemen mee.....:):)

• dajuan
maar ik heb hem wel speciaal voor jouw verandert...

heb je zelf ook een modem dan..??

nou blij..??

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-07 12:57

GreeTz

took the red pill

ik heb ook een modem, een Cabel modem :?

Alleen:           DE GROETJES

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op vrijdag 19 januari 2001 12:06 schreef Juan het volgende:

[..]
ik heb zelf ook een modem en heb nergens problemen mee.....:):)
Casema is langzamer dan een beetje telefoonlijn hoor ;)

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Op vrijdag 19 januari 2001 12:29 schreef Juan het volgende:
maar ik heb hem wel speciaal voor jouw verandert...

heb je zelf ook een modem dan..??

nou blij..??
Tja ik kan niet op internet met me videokaart, ik heb ook een modem ja (Chello-kabel). Beetje een rare reactie "nou blij..??" :( . Een icon met 3 kleuren hoeft gewoon geen 116KB te zijn! En als je hem ff op je eigen account kan droppen en een nieuw linkje legt plz. Graag gedaan voor het verkleinen btw |:( ...

PC Specs

Pagina: 1