Toon posts:

GC Shop problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb twee weken geleden een spel besteld bij GC Shop, een online winkel die in de Tweakers shopsurvey toch altijd erg positief wordt beoordeeld. Ondanks dat de levertijd 2 dagen zou horen te zijn, heb ik twee weken na betaling (mijn status is nog steeds 'betaald en in behandeling' ) helemaal niks van ze gehoord. Ik heb 3 mailtjes naar ze gestuurd, maar daar heb ik na twee weken nog steeds geen respons op gekregen. Het telefoonnummer is volgens de site 'tijdelijk niet beschikbaar'. Als de reacties in de shopsurvey niet zo positief zouden zijn, zou ik denken dat dit een slechte grap is, maar goed, ik heb in ieder geval nog steeds geen spel of respons gezien.

Heeft iemand hier ook problemen mee of weet iemand een manier om de mensen daar te bereiken, laat het dan alsjeblieft weten. Alvast bedankt!

Ohja, in het geval dat je denkt, waarom staat dit niet in de shopsurvey? Dat was ik ook van plan, maar toen ik daar wilde posten bleek dat ik nog geen 2 weken geregistreerd was en mijn karma niet goed genoeg was, dus vandaar dat het hier staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan je aanraden hun nogmaals een mailtje te sturen en op het www.gamecom.nl forum the posten

De website zelf is down maar hun forum doet het nog
daar reageren ze altijd vrij snel.
Onthoud wel dat het ook gewoon studenten zijn die erg druk zijn.

en de 2 dagen levertijd is de standaard levertijd ook hun kunnen Out of stock zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Het feit dat ze studenten zijn en het dus druk hebben is onzin. Anders moet je geen zaak gaan beginnen. Als je pretendeert een bepaalde leveringstijd te hebben is "druk hebben" geen reden.

Overigens zou ik wel doen verder wat er boven me gezegd wordt.

[ Voor 18% gewijzigd door armageddon_2k1 op 14-11-2005 14:13 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spielerij is niet bedoeld voor winkelproblemen. Dat ze toevallig spellen en aanverwante apparatuur maakt het niet automatisch iets voor Spielerij.

Behalve het te blijven proberen, het op het forum van GameCon.nl vragen en eventueel over te gaan op de pen-en-papier methode, kunnen we je ook niet verder helpen. Als ze het telefoonnummer weg hebben gehaald, dan zal er ook wel echt iets mee zijn.

Dit topic is gesloten.