Toon posts:

[iTunes] Beoordeling (sterren) backuppen*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand een idee hoe je je beoordeling (sterren) binnen iTunes kan bewaren en/of saven.
Ik draai iTunes onder Windows XP pro. Ik ga er vanuit dat er wel ergens binnen iTunes een bestandje is waar dat in op wordt geslagen.
Afgelopen jaar mijn pc 2X opnieuw geïnstalleerd en 2X al mijn sterren kwijt geraakt.

Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:30
Deze staan in het xml bestand welke in je Libary is opgeslagen, de complete naam weet ik zo niet, maar dit is al een hele hint denk ik :).

Ik pas nog even de topic titel aan, zodat deze iets duidelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:58

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Voor de volledigheid: iTunes Music Library.xml

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Je kan ook vanuit iTunes > Bestand > Exporteer bibliotheek doen, dan krijg je een .xml-bestandje wat je gewoon kunt backuppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:50
Mijn hele "Mijn documenten" map laat ik gewoon altijd intact bij het opnieuw installeren, en altijd is mn library intact. Bij mij zit ie namelijk in de "Mijn Muziek" map onder mijn documenten.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet mogelijk deze sterren te converteren naar de bijbehorende ID3-tags?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt allemaal...maar
Weten jullie zeker dat het gaat werken als ik mijn "iTunes Music Library.xml" bewaar en hem later weer importeren.
Ik had al mijn afspeellijsten wel geëxporteerd maar daar is geen ster meer te bekennen als ik ze weer importeer.
Had ik dan alleen de library maar moeten bewaren? En was dan alles goed gekomen?
Ik hoop dat het inderdaad zo makkelijk is. 8)7
Pagina: 1