Gister heb ik een leuk laptopje gekregen. Nu wilde ik daar even een Wifi kaartje ingooien maar dat gaat maar niet zomaar. Ik had nog een SMC 2536W liggen en die wilde ik erin doen. Nu heb ik al 5 keer verschillende drivers gedownload via SMC.com en driverguide.com en het wil niet lukken.
Wat er gebeurt is dit: Je installed de driver, dan vraagt hij of je de kaart erin wil doen, dan doe je dat en dan komt windows nieuwe hardware op. Deze kan vervolgens geen drivers vinden en dan zijn we weer klaar.
Ook heb ik al een keer alleen de .inf gedownload, maar als je die aanklikt in nieuwe hardware dan zegt ie dat "deze inf bevat geen info over het apparaat"
Hoe kan ik dit kaartje installeren? Via de "normale"weg lukt dus niet.
Wat er gebeurt is dit: Je installed de driver, dan vraagt hij of je de kaart erin wil doen, dan doe je dat en dan komt windows nieuwe hardware op. Deze kan vervolgens geen drivers vinden en dan zijn we weer klaar.
Ook heb ik al een keer alleen de .inf gedownload, maar als je die aanklikt in nieuwe hardware dan zegt ie dat "deze inf bevat geen info over het apparaat"
Hoe kan ik dit kaartje installeren? Via de "normale"weg lukt dus niet.