Tool om wachtwoord te zien ipv sterretjes

Pagina: 1
Acties:
  • 20.364 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91589

Topicstarter
Hallo,

Ik ben lid van netdirect maar ben mijn wachtwoord vergeten, ik kan op mijn pc nog wel steeds inloggen omdat ik het vinkje dit wachtwoord opslaan in de lijst met wachtwoorden heb aangevinkt.

In de admin kan ik echter alleen het wachtwoord veranderen als ik het oude opgeef. Ik heb al veel wachtwoorden geprobeerd maar ik denk dat het egwoon een random wachtwoord was wat ze me ooit hebben gemaild (kheb het mailtje niet meer)

Weet er iemand een tooltje waarmee je het wachtwoord kan zien ipv de sterretjes bij het inloggen? (Ieplore vernstertje)

Graag een tooltje wat ook weer deinstalleerbaar is daar ik niet al mijn wachtwoorden publiekelijk wil maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
zoiets is illigaal, er staan niet voor niets sterretjes.

hier op got houden we niet zo van illigaal.
Ik zou zeggen, zoek zelf of vraag ergens anders, maar hier kunnen we je niet helpen ;)

edit:
trouwens, heeft netdirect (ken ik niet) geen 'forgot password?' ding?

[ Voor 19% gewijzigd door BasieP op 14-11-2005 10:36 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:06
Beetje kortaf, maar: Google. Staat genoeg tussen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118573

Zou even zoeken......genoeg over te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 21:00
Illegaal? Om andermans wachtwoord te achterhalen misschien, niet om je eigen ww terug te vinden :)

Is het niet _veel_ simpeler om bij dat netdirect je ww (opnieuw) op te vragen? Eigenlijk alle webservices bieden die optie wel, al dan niet via moeilijke alterntieve authenticatiemanieren.
Als ze hem de eerste keer gemailed hebben, is er geen enkel bezwaar om het (eventueel gereset) nogmaals naar datzelfde adres te sturen :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112352

Gebruik je FireFox?

Extra --> opties --> privacy --> opgslagen wachtwoorden uitklappen --> opgeslagen wachtwoorden bekijken.

[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 112352 op 14-11-2005 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:11

Koppensneller

winterrrrrr

Voor de doeleinden van de TS is dit toch niet illegaal? Hij probeert immers zijn EIGEN password te achterhalen.

Dit tooltje is hier perfect geschikt voor (gratis). Wel even IE gebruiken, anders werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-04 15:45
Paul Nieuwkamp schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:37:
Illegaal? Om andermans wachtwoord te achterhalen misschien, niet om je eigen ww terug te vinden :)
Dat kan wel zijn, maar met dit soort vragen is het altijd maar de vraag of het inderdaad om zijn eigen wachtwoord gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik gebruikte altijd deze: http://www.rekenwonder.com/revealer.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

Anoniem: 112352 schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:39:
Gebruik je FireFox?

Extra --> opties --> privacy --> opgslagen wachtwoorden uitklappen --> opgeslagen wachtwoorden bekijken.
Volgens mij bedoelt de TS met "ieplore venstertje" dat hij IE gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exempt
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-12-2023
misschien een keylogger??
durf het niet zeker te zeggen omdat je het wachtwoord niet zelf intypt, ma het is te proberen...

Why should I take life so seriously, I just wanna do what I like to do...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:06
The-Force schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:40:
[...]

Dat kan wel zijn, maar met dit soort vragen is het altijd maar de vraag of het inderdaad om zijn eigen wachtwoord gaat....
offtopic:
Maar wie bewijst wat? Hij dat het legaal is, of wij dat het illegaal is? Kijk eens naar andere topics: denk dat een schrikbarend groot aantal van de vragen die hier gesteld worden voortvloeit uit het niet-legale gebruik van software (Windows, Office, Photoshop, 3D-applicaties, ...). Heb je daar ook je bedenkingen bij?
We zijn hier om elkaar te helpen, niet om elkaar te verdenken. Als de mods dit ontoelaatbaar vinden, sluiten ze het vanzelf wel. Je kan dit ook met een topicreport doorgeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
sjroorda schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:43:
[...]

offtopic:
Maar wie bewijst wat? Hij dat het legaal is, of wij dat het illegaal is? Kijk eens naar andere topics: denk dat een schrikbarend groot aantal van de vragen die hier gesteld worden voortvloeit uit het niet-legale gebruik van software (Windows, Office, Photoshop, 3D-applicaties, ...). Heb je daar ook je bedenkingen bij?
We zijn hier om elkaar te helpen, niet om elkaar te verdenken. Als de mods dit ontoelaatbaar vinden, sluiten ze het vanzelf wel. Je kan dit ook met een topicreport doorgeven...
offtopic:
ergens in onze lieve faq staat iets in de geest van: "als je niet zeker weet of iets binnen de policy valt, vraag het dan eerst. Een instelling als 'als het niet goed is halen de mods het wel weg' is niet goed"

Verder hoeft het idd niet illigaal te zijn, maar wees eerlijk, het is zeker op het grijze vlak

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
The-Force schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:40:
[...]

Off topic: Daar moeten we vanuit gaan, lijkt me. Als iemand naar een winkel gaat voor een mes, dan denk je toch ook niet gelijk: dat is illegaal, want hij kan er wel eens iemand mee vermoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:24
Dit is in deze context niet illegaal. Als hij vraagt om een pass van een ander boven tafel te krijgen wel weer. Simpel.

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Je kan het ook proberen met een bookmarklet ala:
code:
1
javascript:alert(document.forms[0].naamPasswordField.value);

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-06 01:46

DeMoN

Pastafari

• Snadboy's relavation;
• Asterisk Key (van Passware);
• Openpass.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91589

Topicstarter
Zo, bedankt voor de massale reacties! Ik ga nu een aantal tooltyjes uitproberen. Nogmaals het is ECHT voor privegebruik. Er zit geen wachtwoord tool op de website en ik heb ze ook al gemaild. Echter kreeg ik een mail terug dat ze konden zien dat ik ingelogd e.d was. Natuurlijk was ik ingelogd omdat het wachtwoord stond opgeslagen.

Daarom heb ik het hier maar gevraagd, ik verdien best goed met ze met mijn websites dus wil geen rare verhalen aan zo ophangen.

Edit:

Nou het is gelukt hoor! Met Passware, het was idd een door netdirect gegenereerd wachtwoord. Nu hen ik het veranderd naar mijn gebruikelijke wachtwoord.

Ontzettend bedankt iedereen!

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 91589 op 14-11-2005 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:38
Anoniem: 91589 schreef op maandag 14 november 2005 @ 11:14:
Nu hen ik het veranderd naar mijn gebruikelijke wachtwoord.
offtopic:
Da's niet slim, voor alles je gebruikelijke wachtwoord gebruiken. Makkelijk voor wraaknemers als ze eenmaal het wachtwoord weten, dan moet je alles weer veranderen.

Zorg altijd dat je wat verschillende gebruikt bij belangrijke dingen(mail vooral)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Toch valt dit helaas genoeg onder Het algemeen beleid #security. Dit omdat het niet valt te controleren of het toch niet stiekem iemand anders z'n paswoord is. Daarbij krijg ik het gevoel dat je dit zelf opzich ook wel had kunnen oplossen door gewoon te googlen. ;)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.