Toon posts:

generals

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hello
ik heb een vraagje ik heb namelijk generals gekocht maar het draait te langzaam op mijn systeem
ik heb namelijk een

amd duron 1800 draait op 1200 mhz
512 intern geheugen
en een sis 650 onboard videokaart
ik heb 3dmark 2001 se laten draaien en kreeg ik een score van 850
nu is mijn vraag of ik met een club3d 9250 of een geforce 5200fx een hogere score haal ik wil (pci) generals spelen voor de rest speel ik geen andere spelletjes
ben van plan om een andere comp te kopen over een paar maanden

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:04

Outerspace

Admin General Chat
Waarschijnlijk gaat het dan wel sneller ja ;) Onboard videokaartjes zijn namelijk niet echt snel. Haal dan een 9800 pro en dan draait het gewoon lekker (kost 70 euro 2e hands)

Wauw, een sig!

Verwijderd

op welke reso speel je en mischien moet je even kijken bij de custom instellingen, en dan wat eye candy uitzetten..? :)

Verwijderd

Outerspace schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:10:
Waarschijnlijk gaat het dan wel sneller ja ;) Onboard videokaartjes zijn namelijk niet echt snel. Haal dan een 9800 pro en dan draait het gewoon lekker (kost 70 euro 2e hands)
Hij draait nu op een onboard ding, heeft geen AGP slot :) d0h :X en hij noemt pci....

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-05 16:06

Hendal.

Chocolate moose

Waarom draait je duron 1800mhz op 1200 mhz?
Dit is trouwens meer een CPU intensief spel dus laat je cpu op nromale waarden draaien en het zal een stuk beter gaan.
Probeer een gf4ti4200 op de kop te tikken, loopt een stuk beter dan een fx5200 en zal 2de hands wel goedkoper zijn. :)

EDIT: oh pci, hmz moet je maar even kijken, iig cpu op normale snelheid laten lopen helpt al een stuk.

[ Voor 16% gewijzigd door Hendal. op 14-11-2005 10:13 ]

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02:06

Piggen

Lekker bakkie

Het zal wel wat beter draaien, maar verwacht er niet te veel van. De kaarten die je noemt zijn ook geen snelheidsmonsters, en zeker niet in PCI-uitvoering.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:04

Outerspace

Admin General Chat
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:11:
[...]

Hij draait nu op een onboard ding, heeft geen AGP slot :) d0h :X en hij noemt pci....
rustig maar, doe niet zo opgefokt :>
* Outerspace zegt ook dat een onboard geval ook langzaam is, en ja ik keek even over pci heen.

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een piece of sh$t onboard processor ik kan de fsb niet veranderen dus mij comp kan niet sneller ik heb alleen 2 pci sloten ik draai op 800-600 16bit en nog is het niks heb de spel op custom gezet en alles uitgevinkt en nog niks

Verwijderd

Topicstarter
in iedergeval bedankt ff kijken voor een 2e hands werkt tie dan nog niet steek ik met oud en nieuw mijn comp in de fik geen grappje

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02:06

Piggen

Lekker bakkie

Aja, zo'n PCChips bordje met alles onboard. Ook een processor die ze verkopen onder de naam "1800", maar die slechts op 1200MHz draait. Dat is inderdaad niet echt prestatiegericht.

Van die twee lijkt me de 9250 het snelst. Probeer er dan wel eentje te vinden met 128-bit geheugenbus en probeer eventueel te regelen dat je hem terug kunt brengen als de prestaties toch tegenvallen (wat goed mogelijk is).

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Hoi, welkom op GoT. Het is hier de bedeoling dat je voordat je een topic opent eerst even zelf op zoek gaat naar antwoorden op je vragen. De kaarten die je noemt worden allemaal regelmatig behandel in reviews. Lees die dus eerst even :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.