Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Out of the box? What box? There is no box.
Ik denk dat het voornamelijk parsetime van FF is (met IE niet geprobeerd). Naar de DB belasting kunnen we alleen maar gokken (het kan weinig zijn, maar hoeft niet).
ff geprobeerd met IE en die is nog iets langzamer.
[ Voor 14% gewijzigd door Standeman op 14-11-2005 10:05 ]
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
De zoekresultaten opdelen in meerdere pagina's is geen slecht idee, dat zou je op de Devtrack kunnen zetten
Dat zal het dan zijn, ik verwachtte dat het de query-tijd+download-tijd was waar ik op wachtte.
Indien het bij jullie 5 seconden duurt, dan is ligt de bottle-neck bij mij.
DoneRobin schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:07:
Ik denk dat de database er geen moeite mee heeft, maar eerder dat je browser even wat tijd nodig heeft om de tabellen te renderen. Tweakers.net gebruikt geen lichte tabelopmaak wat op een bejaarde computer processortijd en flink wat geheugen nodig heeft. Een recente pc heeft daar geen moeite mee omdat die genoeg processorkracht heeft om die dingen vlot te renderen.
De zoekresultaten opdelen in meerdere pagina's is geen slecht idee, dat zou je op de Devtrack kunnen zetten.
http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=1055
[ Voor 63% gewijzigd door Tukk op 14-11-2005 13:03 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.