Zoekterm blaast Firefox op

Pagina: 1
Acties:

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:51

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
Indien ik in de Buyers zone zoek op USB hangt Firefox een 3 minuten en laat hij daarna een ontzettende lange lijst zien met alle zaken in de Buyers zone met de term USB er in.
(pas op, lange lijst: http://tweakers.net/pricewatch/?Query=usb)

Firefox schiet daarbij naar geheugen gebruik van 70 Mb, wat voor een wat oudere machine erg veel is.

Is het niet mogelijk om daar een max aantal resultaten met een aantal pagina's met daarin de rest van de resultaten weer te geven voor sukkels als ik die de gehele database op de term USB gaan doorzoeken? :P

Het lijkt mij ook niet een fijne query voor de database om dit alles terug te moeten geven.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-02 08:04

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Op een recente pc (512 MB) is het in 10-20 seconden gepiept.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• successor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-01 13:32
5 seconden op mijn machine

Out of the box? What box? There is no box.

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:20

Standeman

Prutser 1e klasse

Met ^^

Ik denk dat het voornamelijk parsetime van FF is (met IE niet geprobeerd). Naar de DB belasting kunnen we alleen maar gokken (het kan weinig zijn, maar hoeft niet).

ff geprobeerd met IE en die is nog iets langzamer.

[ Voor 14% gewijzigd door Standeman op 14-11-2005 10:05 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik denk dat de database er geen moeite mee heeft, maar eerder dat je browser even wat tijd nodig heeft om de tabellen te renderen. Tweakers.net gebruikt geen lichte tabelopmaak wat op een bejaarde computer processortijd en flink wat geheugen nodig heeft. Een recente pc heeft daar geen moeite mee omdat die genoeg processorkracht heeft om die dingen vlot te renderen.

De zoekresultaten opdelen in meerdere pagina's is geen slecht idee, dat zou je op de Devtrack kunnen zetten :).

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:51

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
Ik heb uitgevoerd met 256 Mb en een PIII
Dat zal het dan zijn, ik verwachtte dat het de query-tijd+download-tijd was waar ik op wachtte.
Indien het bij jullie 5 seconden duurt, dan is ligt de bottle-neck bij mij.
Robin schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:07:
Ik denk dat de database er geen moeite mee heeft, maar eerder dat je browser even wat tijd nodig heeft om de tabellen te renderen. Tweakers.net gebruikt geen lichte tabelopmaak wat op een bejaarde computer processortijd en flink wat geheugen nodig heeft. Een recente pc heeft daar geen moeite mee omdat die genoeg processorkracht heeft om die dingen vlot te renderen.

De zoekresultaten opdelen in meerdere pagina's is geen slecht idee, dat zou je op de Devtrack kunnen zetten :).
Done

http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=1055

[ Voor 63% gewijzigd door Tukk op 14-11-2005 13:03 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Pagina: 1