[Multiplatform] GUN

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-12 13:18
Dag mensen.
Ik was op zoek naar wat extra informatie over GUN, en tot mijn verbasing kon ik geen topic vinden over deze te gekke free-roaming gta-in-the-wild-west game!

Wat info:

GUN speelt zich af in het wilde westen. Specifiek: New Mexico. Jij bent Colton White, een ervaren pistolenpaultje die met zijn vader op wild jaagt en daar van leeft.
Als je op een dag je buit inlevert bij The Morning Star, een rivier stoomboot hoor je een geheimzinnige Priester praten met één van de hoertjes aan boort over een bepaalt opbject. Snel daarna word de boot aangevallen en overleid je vader.
Het is tijd om erachter te komen wat er aan de hand is, en wraak te nemen.

Features:

* Volledige Free-Roaming actie. Een soort GTA in de west dus.
* 20 Wapens. Van revolvers tot shotguns en van pijl en boog tot tomahawk.
* Paardrijden: Ontzettend goed uitgewerkt en geanimeerd.

Links:

http://gunthegame.com

Iemand anders ook fanatiek over deze game?

[ Voor 3% gewijzigd door Kwartjuh op 14-11-2005 10:50 ]

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:00

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

* Outerspace zag gister een reclamespotje van deze game.
Het zag er wel stoer uit, en ook best bloederig. Nu hopen dat het ook zo een beetje speelt als GTA, dan is het wel een leuk spel :)

[ Voor 18% gewijzigd door Outerspace op 14-11-2005 09:39 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Devion
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-10 10:25

Devion

Space for rent ;-)

Super spel.. alleen beetje buggy at certain times :/ (Via US laten overvliegen ^.^)

• Kwartjuh
  • Laatst online: 18-12 13:18
Ik ben nog geen echte bugs tegen gekomen eerlijk gezegd.
Ik vind het echt fantastisch spelen. Toch is de main story line een beetje kort volgens mij.
Ik zit nu al sop 40 procent....

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Misschien kun je de startpost nog wat uitbreiden? Het spel is iig multi-platform en krijgt op Gamespot ongeveer een 7.4 als cijfer. Lijkt mij wel een geinig spel, alleen schijnt het verhaal er een beetje snel doorheen gejaagd te worden.

En om even te zeuren: verbazing, boord, bepaald, overlijdt

[ Voor 15% gewijzigd door Syntagma op 14-11-2005 10:02 ]

• Kneep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-01-2024
Ik was van t weekend ook al aan het zoeken, en vond het ook raar dat er nog geen Topic over was!

De storyline is idd een beetje kort, ben nu bezig met alle side-missions en die zijn ook wel erg makkelijk.

• Kneep
Kwartjuh schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:20:
Snel daarna word de boot aangevallen en overleid je vader.
spoiler:
PS: Ned is niet zijn vader ;)

• Valor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-11 21:36

Valor

yummie spam

Ziet er erg gaaf uit net ff de trailers zitten bekijken!!!

Verwijderd

De trailers openen alleen niet in (mijn) firefox...beetje jammer.

Voor de rest ziet het spel er zeer jammie uit :). Kan je ook nog FPS rondlopen, of is het altijd 3rd person?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2005 11:17 ]

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-12 13:03
Het spel is volluit prima te draaien op mijn pc. (zie specs) en dan ziet het er allemaal zeer goed uit. De paarden lopen ook zeer fijn maar je moet het dan wel goed combineren met je muis anders gaat je paard raar doen. Het verhaal is ook zeer interresant. Ik ben er nu ook mee bezig en nu wil ik hem ook helemaal uitgespeeld hebben. Je hebt ook veel sidemissies die je kunt doen. Moet een een "Wanted" persoon tot gerechtigheid brengen naja gerechtigheid er staat altijd Dead Or Alive op dus wat je zelf wilt. Het schieten gaat ook op een andere maar zeer leuke manier. En met je normale pistool heb je zelf de zogeheten "bullettime" en dan maak je de meeste headshots. Deze game is zeker een aanrader.. Grafisch gewoon goed en Gameplay al helemaal:)..
Voor de rest ziet het spel er zeer jammie uit :). Kan je ook nog FPS rondlopen, of is het altijd 3rd person?
Normaal altijd 3rd person maar als je dus echt wil mikken heb je dus FPS alleen dan met "bullettime" wat ik al zei

[ Voor 20% gewijzigd door Pikkemans op 14-11-2005 11:29 ]

• Kneep
elma_illusion schreef op maandag 14 november 2005 @ 11:26:
Normaal altijd 3rd person maar als je dus echt wil mikken heb je dus FPS alleen dan met "bullettime" wat ik al zei
Of gewoon de Z(oom) gebruiken, dan heb je ook FPS alleen dan zonder "bullettime"

• Pikkemans
maar dat is alleen bij de rifels en snipers. bij je gewone pistool of shotgun niet. oja ook bij je pijl en boog

Verwijderd

Leipoheid, die wil ik!

• Kneep

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12 10:33
Jammer, toen ik hier gisteren het reclamespotje van op tv zag, dacht in aan een soort van Outlaws in 3d, maar heeft er toch toch niet zo veel van weg zie ik nu.

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Oke probleempje

spoiler:
Ik zit al sinds een paar dagen vast bij wat volgens mij de eindbaas is. Hoe vaak ik ook op 'm schiet, ik krijg diegene _niet_ dood. En ja ik richt zowiezo altijd al op z'n kop. Hij heeft een hevig harnas aan dus ik zou gokken dat dynamiet wel werkt, maar dus ook niet.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• Pikkemans
als je ff wacht tot morgen dan heb ik misschien wel een antwoord.. ik heb namelijk het gevoel dat ik ook best wel dichtbij de eindbaas ben. Als dat het geval is laat ik je het wel weten

• Dalrok
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-12 16:40
Blade_V schreef op maandag 14 november 2005 @ 17:52:
Oke probleempje

spoiler:
Ik zit al sinds een paar dagen vast bij wat volgens mij de eindbaas is. Hoe vaak ik ook op 'm schiet, ik krijg diegene _niet_ dood. En ja ik richt zowiezo altijd al op z'n kop. Hij heeft een hevig harnas aan dus ik zou gokken dat dynamiet wel werkt, maar dus ook niet.
spoiler:
Je kan hem niet dood krijgen met gewone bullets. Ik heb het gedaan door dynamite arrows te schieten op de plek waar hij gaat lopen (beetje anticiperen). Als hij eenmaal door zijn health heen is, gaat hij boven op een rots gebied zitten. Dan moet je hem boos maken door hem te beschieten en dan gaat hij met dynamite gooien. Als hij met een large dynamite pack gooit, moet je die uit de lucht schieten om zo de grot in elkaar te laten vallen. Suc6!! :)

Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:13

dbzfan

Nee.

Kan iemand wat ingame shots maken? Ben wel benieuwd :)

Verwijderd

Ik draai hem op max met een x800xl maar ziet er helaas niet zo mooi uit :'(. Maarja, gameplay is geweldig >:)

• Kneep
Dalrok schreef op maandag 14 november 2005 @ 18:57:
spoiler:
Je kan hem niet dood krijgen met gewone bullets. Ik heb het gedaan door dynamite arrows te schieten op de plek waar hij gaat lopen (beetje anticiperen). Als hij eenmaal door zijn health heen is, gaat hij boven op een rots gebied zitten. Dan moet je hem boos maken door hem te beschieten en dan gaat hij met dynamite gooien. Als hij met een large dynamite pack gooit, moet je die uit de lucht schieten om zo de grot in elkaar te laten vallen. Suc6!! :)
spoiler:
Gaat dit over t gevecht met Hollister of al met Magruder?

• Dalrok
Kneep schreef op maandag 14 november 2005 @ 19:11:
[...]

spoiler:
Gaat dit over t gevecht met Hollister of al met Magruder?
spoiler:
Magruder.

• Kneep
Tering... Liep t spel net vast... is me savegame van 83% voltooid gewoon helemaal weg :X

Kan ik weer verder op 44% |:(

• Pikkemans
Dalrok schreef op maandag 14 november 2005 @ 18:57:
[...]

spoiler:
spoiler:
het is eigenlijk de bedoeling dat je met gewone dynamiet stafen op die boilers gooit waar die kel dan opstaat. Dat zijn van die blauwe plekken op de grond met een kleine krater waar gas uit komt het is een beetje pielen met dat lukt wel. het tweede klopt wel. gewoon die kel gaan iriteren en zijn dynamiet staven snel afknallen..

• ADMK
  • Laatst online: 06-05-2022
Ik heb het speel nu ook, ben nu al voorbij het stukje
spoiler:
waar je die hoodoo (ofzo?) moet doodmaken..
wie heeft hem hier al uitgespeeld en hoelang heb je er over gedaan?

[ Voor 6% gewijzigd door ADMK op 15-11-2005 01:27 ]

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-12 12:56

Eijkb

Zo.

Relaxed spel hoor. Heb net de eerste paar missies gedaan (training, stoomboot, horseback training). Draait prima op een gemm systeem (9800Pro) maar denk wel dat ik wat eye candy mis her en der. Wat ik niet begrijp is dat mensen hier al klaar zijn! Het zou toch een spel in het straatje van GTA zijn? Ongeveer oneindig groot? Of doen jullie alle missies zo snel mogelijk?

.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik vindt de graphics echt gigantishe tegen vallen je ziet meteen dat het een console game is die naar pc is gepoort. lelijk landschap, lelijk water zon beetje alles is lelijk. Uiteindelijk gaat om de gameplay maar toch haalt het het speelplezier naar beneden als je de nieuwste games gewend bent

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:31:
Ik vindt de graphics echt gigantishe tegen vallen je ziet meteen dat het een console game is die naar pc is gepoort. lelijk landschap, lelijk water zon beetje alles is lelijk. Uiteindelijk gaat om de gameplay maar toch haalt het het speelplezier naar beneden als je de nieuwste games gewend bent
Ik vind het ook erg crap spelen moet ik zeggen :(

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik zag de reclame al op tv gisteren. Ziet er erg leuk uit om te spelen. De graphics vielen mij iets tegen. Het ziet er inderdaad uit als een console game zoals iemand voor mij al aangaf. Over het algemeen vind ik dit soort games op de consoles niet echt leuk. Misschien dat deze "port" mij wel aan kan spreken :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Pikkemans
ADMK schreef op maandag 14 november 2005 @ 22:35:
Ik heb het speel nu ook, ben nu al voorbij het stukje
spoiler:
waar je die hoodoo (ofzo?) moet doodmaken..
wie heeft hem hier al uitgespeeld en hoelang heb je er over gedaan?
ik heb hem al wel uitgespeeld. 2 dagen over gedaan :9~ Het verhaal dan.. ik wil nog niet zeggen 100% ik heb bijvoorbeeld veel sidemissies nog niet gedaan en nog niet alle upgrades gekocht. Maar het punt is namelijk dat hoe hoger je je moeilijkheidsgraad zet hoe meer je je moet voorbereiden op missies. Betere wapens. upgrades en spullen. Dat kost allemaal tijd. Als je dus Medium het spel speel kan het zeker wel zijn dat je snel klaar bent.

• Arfman
  • Laatst online: 22-12 12:32

Arfman

Drome!

Geinig spel, alleen was ik gisteren net in Dodge City aangekomen, toen crashte het spel :'(
Ik heb geen zin om die trainingsmissies opnieuw te doen, iemand een savegame voor mij terwijl je net in Dodge City aankomt ? :>

aschepers apestaart gmail punt com, thanks ! :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Dalrok
elma_illusion schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 13:11:
[...]
ik heb hem al wel uitgespeeld. 2 dagen over gedaan :9~ Het verhaal dan.. ik wil nog niet zeggen 100% ik heb bijvoorbeeld veel sidemissies nog niet gedaan en nog niet alle upgrades gekocht. Maar het punt is namelijk dat hoe hoger je je moeilijkheidsgraad zet hoe meer je je moet voorbereiden op missies. Betere wapens. upgrades en spullen. Dat kost allemaal tijd. Als je dus Medium het spel speel kan het zeker wel zijn dat je snel klaar bent.
Ik ook in iets van 2/3 dagen. Alles 100% behalve de hunters quest en de kaartspelletjes.
Het is echt een veels te kort spel, maar mega fun :) Van mij mag hier wel een vervolg op komen.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-12 16:53
screenshots beschikbaar? Lijkt me een leuk spel

• Eijkb

Eijkb

Zo.

Iemand tips:

spoiler:
Ik moet Hollister afmaken. Ben net uit dat fort gekropen, kom met een bootje op een eilandje aan en wordt daar keer op keer ge-ownd door Hollister. Alle wapens zo'n beetje leeg geschoten op die gozer, maar hij weet me of steeds met 3 schoten snel af te maken of we dansen wat rondjes rond dat eilandje en hij duikt achter me op om me van dichtbij van kant te maken. Die twee geezers die met mij op dat eiland staan (een indiaan en ...(??)...) staan erbij en kijken er naar.. .Iemand een walk trough hoe ik hem omleg?

p.s. Ik het de walkthrough van http://faqs.ign.com/articles/666/666122p1.html geprobeerd mbt dit level maar ik snap er de ballen niet van.... Ik heb langs alle mogelijke kanten geprobeerd hem zodanig te benaderen... maarre... ik eindig vol met lood :+

[ Voor 20% gewijzigd door Eijkb op 16-11-2005 02:40 ]

.

• Arfman

Arfman

Drome!

Denkt iemand nog aan mij ? :'( :>
Arfman schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 13:15:
Geinig spel, alleen was ik gisteren net in Dodge City aangekomen, toen crashte het spel :'(
Ik heb geen zin om die trainingsmissies opnieuw te doen, iemand een savegame voor mij terwijl je net in Dodge City aankomt ? :>

aschepers apestaart gmail punt com, thanks ! :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Hillie
  • Laatst online: 06:46

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Op de Bartsmit site heb ik gezien dat deze ook voor PSP komt, net als op een paar andere PSP-sites, maar is daar al meer over bekend? De release stond bij de bartsmit op 11 november, maar ja... ;)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• Kneep
Eijkb schreef op woensdag 16 november 2005 @ 02:18:
Iemand tips:

spoiler:
Ik moet Hollister afmaken. Ben net uit dat fort gekropen, kom met een bootje op een eilandje aan en wordt daar keer op keer ge-ownd door Hollister. Alle wapens zo'n beetje leeg geschoten op die gozer, maar hij weet me of steeds met 3 schoten snel af te maken of we dansen wat rondjes rond dat eilandje en hij duikt achter me op om me van dichtbij van kant te maken. Die twee geezers die met mij op dat eiland staan (een indiaan en ...(??)...) staan erbij en kijken er naar.. .Iemand een walk trough hoe ik hem omleg?
Eerst de side-missions doen, en upgrades halen. Daarna is t veel makkelijker te doen! Paar headshots en hij is zo kapot >:)

• ADMK
  • Laatst online: 06-05-2022
ik heb nu alle side missions gedaan en de main quest, wat nu? :P zit nu een beetje rond te rijden met mn paard

• Eijkb

Eijkb

Zo.

Kneep schreef op woensdag 16 november 2005 @ 20:25:
[...]

Eerst de side-missions doen, en upgrades halen. Daarna is t veel makkelijker te doen! Paar headshots en hij is zo kapot >:)
Ik heb al behoorlijk wat upgrades, en op dat eilandje zijn geen side missies (en ik heb geen savegames behalve 1 grote...) dus ik zit eigenlijk gewoon vast?. Dan maar effe wachten op de cheats (godmode voor deze tegenstander zou aardig zijn).

Minpuntje aan het spel: Ik zit nu voor een eindbaas, kan geen kant op om evt. nog upgrades te halen. Tot zover de vrijheid :D

.

Verwijderd

Nou ik zit nu op 100% en heb een "kanon"-gun en het paard van de evil priester.

Het spel was echt veels te verslavend, enige redelijk saaie dingen waren de Pony Express missies (jeej racen) en de eerste Ranch Missies.

Het jagen was gaaf, een beetje met pijl en boog op giga-grizzlies jagen.

Misschien was het grafisch niet het beste, maar het was voor mijn gevoel genoeg. Het had alleen tig keer langer/meer gemogen. En als je hem hebt uitgespeeld zouden er ook wel weer wat dingen vrij mogen komen (meer poker spellen, random gevechten als je rond rijdt (op dit mini bandit attacks na) anders heb je niet veel aan al je extra items die je krijgt.

Nu nog maar een keer uit gaan spelen op de hoogste moeilijkheidsgraad :)
Giddie-up.

Edit: @bovenstaande persoon, je kunt de missie beindigen door Menu->end mission te klikken, kun je weer extra's gaan verdienen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 21:19 ]

• Arfman

Arfman

Drome!

Dan heb je ook vast wel een savegame voor mij in de eerste stad, Dodge City ;)

Verwijderd

Arfman schreef op donderdag 17 november 2005 @ 21:20:
Dan heb je ook vast wel een savegame voor mij in de eerste stad, Dodge City ;)
Controleer uw inbox.
Ik hoop dat een van de twee de juiste is.
Ik was de eerste keer vergeten te saven toen ik in Dodge aan kwam, maar ik was, de tweede keer, binnen 5 minuten door de tutorial heen.
Dus als mijn saves niet werken weet je wat je te doen staat ;)

• Arfman

Arfman

Drome!

Dank ! Ik ga morgen ff tjekken :)

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-12 16:12

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gisteren uitgespeeld, vondt het een erg tof spel, vooral het paardrijden was leuk :)

Toch nog een paar verbeteringen voor een evt. deel 2:

- Veel grotere wereld, dit was gewoon te klein
- Meer nadruk op de paarden, je eigen paard enzo
- Moeilijker :)

Vond het vooral jammer dat je paard soms ineens andere kleuren kreeg enzo ;(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Hasib
  • Laatst online: 26-09-2024
Angeloonie schreef op maandag 19 december 2005 @ 09:27:
Gisteren uitgespeeld, vondt het een erg tof spel, vooral het paardrijden was leuk :)

Toch nog een paar verbeteringen voor een evt. deel 2:

- Veel grotere wereld, dit was gewoon te klein
- Meer nadruk op de paarden, je eigen paard enzo
- Moeilijker :)

Vond het vooral jammer dat je paard soms ineens andere kleuren kreeg enzo ;(
Idd, het spel is gewoon voor verbetering vatbaar;)

Verder is het spel wel oke en enige in zijn soort.

-Graphics zijn natuurlijk niet van FEAR niveau, maar dat verwacht ook niemand in zo'n game.

-Wereld was idd iets te klein, maar ze kunnen vooral de steden iets levendiger maken naar mijn mening.

-Side missions waren gewoon 3x niks, daar moeten ze echt meer tijd in steken volgende keer.

-Moeilijkheidsgraad was opzich wel goed, want je kan immers kiezen hoe moeilijk je het wilt hebben.Wel kan de AI iets beter.

Mijn conclusie is gewoon dat ze een hele goede basis hebben en dat deel 2 echt een topper kan worden;)
Zelf zou ik het spel tussen de 8-8,5 geven.

• QuasaR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-12 12:49

QuasaR

One ring to rule them all

Het spel is leuk om te spelen alleen kan ik nu nog alleen de side-missies doen.
Ik ben met de main quest op iets van 20% en moet nu naar Hoodoo brown toe.

Hieronder gaat het bij mij mis.

spoiler:
De cut-scenes (meisje gaat dood) gaan goed. Ik wordt neergeslagen en beland in de cel. Na de cut-scene in de cel crasht het spel bij mij. Ik heb al van alles geprobeerd maar kom gewoon niet verder.

Heeft iemand een savegame voor mij van voor en na dit probleem ?

[ Voor 4% gewijzigd door QuasaR op 13-01-2006 13:42 ]

Daddy of 3 :)

• QuasaR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-12 12:49

QuasaR

One ring to rule them all

QuasaR schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 13:41:
Het spel is leuk om te spelen alleen kan ik nu nog alleen de side-missies doen.
Ik ben met de main quest op iets van 20% en moet nu naar Hoodoo brown toe.

Hieronder gaat het bij mij mis.

spoiler:
De cut-scenes (meisje gaat dood) gaan goed. Ik wordt neergeslagen en beland in de cel. Na de cut-scene in de cel crasht het spel bij mij. Ik heb al van alles geprobeerd maar kom gewoon niet verder.

Heeft iemand een savegame voor mij van voor en na dit probleem ?
*BUMP*

Daddy of 3 :)

• Greyh0und
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

-->bump!<--

Ik heb momenteel een lastig probleem!

als ik speel heb ik maar 30 fps max (das denk ik de vsync, maar die is toch altijd 60 fps?)

en als vijanden worden geladen, hikt het spel heel erg totdat ze allemaal geladen zijn en dan stopt het hikken.

iemand hints, tips of tweaks? (ook om die 30 fps hoger te krijgen)

Greyh0und

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

Bump again...

niemand een idee?

Greyh0und

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

Greyh0und schreef op maandag 01 mei 2006 @ 09:21:
Bump again...

niemand een idee?
egt nietmant een ideej? ;(

Greyh0und

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

Ik ben erachter dat als ik Bitcomet uit doe dat het "hik laden" tussendoor grotendeels verdwijnt!

(Dat stomme onding verbruikte na 1 nachtje werken 280 mb!!! Geen wonder dat me pc zo langzaam was >.<)

NO MORE BITCOMET 4 ME!!!

Greyh0und

Pagina: 1