Toon posts:

Exchange

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

op mijn stage moet ik 2 emailaccounts overzetten op een Exchange Server hier op het bedrijf. Ook moet ik ISA er op zetten. Hoe zet ik ze over op exchange...en wat is ISA?

Normaal zou ik het hier wel vragen op stage..maar ben er volgende week pas weer en moet de oplossing dan toch wel weten.

Bedankt.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ISA server = http://www.microsoft.com/isaserver . Dat had je zelf nog wel kunnen vinden nietwaar? :?
op mijn stage moet ik 2 emailaccounts overzetten op een Exchange Server hier op het bedrijf
Hier kunnen wij natuurlijk niets mee. Mn glazen bol is net stuk gegaan.

Zonder verdere info over de Exchange site is dit onmogelijk te beantwoorden

[ Voor 94% gewijzigd door Gunner op 14-11-2005 09:17 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Niks123Random3
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-08 07:48
ISA
(Internet Security and Acceleration)

Server-software die deel uit maakt van Microsoft .NET Enterprise Servers pakket. Microsoft Internet and Acceleration (ISA) Server 2000 biedt veilige, snelle en beheerbare Internet-connectiviteit. ISA Server integreert een uitbreidbare, uit meer lagen bestaande firewall en een schaalbare webcache voor hoge prestaties en bouwt voort op Windows 2000-beveiliging en -directory voor op beleid gebaseerde beveiliging, versnelling en beheer.
Misschien moet je zelf wat (onder)zoeken :?

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:47
Je zou natuurlijk eens op www.microsoft.com kunnen kijken ? (daar hoef je toch geen topic voor te openen ?)

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

Verwijderd

Topicstarter
Dit had ik wel kunnen doen idd..maar heb de info erg nodig..mijn excuses iig:)

Is er geen standaard procedure om mailaccounts over te zetten naar een mailserver dan?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:20:

Is er geen standaard procedure om mailaccounts over te zetten naar een mailserver dan?
1. Moet je bestanden uit een PST importeren? :?
2. Heb je 2 Exchange servers, en kan je eenvoudig mailboxes moven? :?
3. Moet je vanuit een andere omgeving mailboxes migreren? :?

Zoals ik al zei; zonder meer info kunnen we NIETS!

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:47
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:20:

Ja, vragen aan de sysop :)

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Tjah; hier kunnen wij ook niet zoveel mee natuurlijk :) Je geeft ons geen informatie maar alleen een simpele vraag die je zelf met wat uitzoekwerk ook uit had kunnen vinden. Ik raad je aan in het vervolg zelf even te zoeken met Google of via de GoT Search. Als je dan uiteindelijk een topic wil openen lees dan eerst even dit door :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Hoi Diirk,

Exchangevragen mogen in Software Algemeen. Normaal verplaatsen we verkeerd geplaatste topics, maar omdat deze topicstart echt niet voldoet aan wat we verwachten van een topicstart gaat deze dicht.

Lees je aub de Algemene gedragsregels (Netiquette) en Software Algemeen - Beleid door en start daarna een nieuw topic in SA.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.