[Asus AX850 XT PE] Smartdoctor werkt niet helemaal?

Pagina: 1
Acties:

• DarkAllMan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-07 13:23
Ik heb een Asus AX850 XT PE (AGP) en ik krijg automatisch van Asus smartdoctor erbij, waarmee je kunt overklokken e.d. Helaas werken niet alle features van Smartdoctor, ik kan alleen van Hyperdrive gebruik maken, verder niet van de monitoren. Vanuit de help begijp ik dat deze features niet zichtbaar zijn als de kaart het niet ondersteund. Is het zo dat mijn nieuwe kaart deze features ook niet ondersteund? Of ligt het aan het feit dat ik nog op AGP werk?

Ook heb ik problemen met ATI Tray Tools. Bij het opstarten krijg ik de melding dat mijn moederbord (asus p4c800 deluxe) niet ondersteund wordt? Wat kan ik hier aan doen? Bij google kwam ik bij een russische site. Helaas is mijn Russisch niet al te best!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:19

Thandor

SilverStreak

Heb je er speciale ASUS drivers bij :?
Zo ja, wat gebeurt er als je die installeert ?

Monitoring á la temperatuur en fanspeed moet overigens prima kunnen met de AGP bus.
Tenminste, andere kaarten (zowel ATi als nVidia) kunnen dat wel ;)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• DarkAllMan
Ik heb zowel de ASUS Drivers als de ATI drivers geprobeerd!
Beide hebben niet het gewenste effect!

[ Voor 5% gewijzigd door DarkAllMan op 14-11-2005 16:09 ]

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-04 15:43
Heb je ook de Asus Enhanced driver geinstalleerd ? laaste smartdoctor ?

[ Voor 18% gewijzigd door Tranzy op 14-11-2005 16:11 ]

Ik heb ook een leuke computer..

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-07 23:33

DesertShooter

Afgekickt

DJ Randall schreef op maandag 14 november 2005 @ 00:36:
Ik heb een Asus AX850 XT PE (AGP) en ik krijg automatisch van Asus smartdoctor erbij, waarmee je kunt overklokken e.d. Helaas werken niet alle features van Smartdoctor, ik kan alleen van Hyperdrive gebruik maken, verder niet van de monitoren. Vanuit de help begijp ik dat deze features niet zichtbaar zijn als de kaart het niet ondersteund. Is het zo dat mijn nieuwe kaart deze features ook niet ondersteund? Of ligt het aan het feit dat ik nog op AGP werk?

Ook heb ik problemen met ATI Tray Tools. Bij het opstarten krijg ik de melding dat mijn moederbord (asus p4c800 deluxe) niet ondersteund wordt? Wat kan ik hier aan doen? Bij google kwam ik bij een russische site. Helaas is mijn Russisch niet al te best!
Dat is heel vaak bij asus kaarten, heb het ook gehad bij een GTX en een 6600GT, niets aan te doen. ATi Tray tools raad ik trouwens af, het schijnt veel invloed te hebben op je performance...

• DarkAllMan
Ik gebruik idd de laatste versies drivers. Ook de enhanced drivers natuurlijk, anders installeert smartdoctor helemaal niet!
Wel vreemd dat zon nieuwe kaart, met een aardige prijs dan niet de ondersteuning heeft van zijn eigen software!

Bedankt voor de tip wat betreft Ati Tray Tools. Wat is andere handige software voor Asus Ati kaarten?

[ Voor 25% gewijzigd door DarkAllMan op 15-11-2005 08:45 ]

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Gebruik ATITool (0.24), die werkt hier perfect, fanspeed, temp, overclocken, heel makkelijk. Ik neem aan dat dat niet dezelfde is al ATI "Tray" tool, maar dat weet ik niet zeker. Hier helpt mijn preformance in ieder geval wel, dus het zal wel een anderen zijn :)

• DarkAllMan
En waar kan ik die downloaden?

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-08 10:45

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

atitool is oke, maar atitraytools beter.

Ook de fan override, het uitlezen van de temps en het overclocken van core en mem valt hiermee te regelen. Ook wel handig (en meen ik niet in atitool) is het inschakelen van fraps waardoor je mooi een gemiddelde fps meter links of rechts bovenin het scherm te zien krijgt. Ook heeft ATT meerdere grafische tweaks waardoor het er mooier uit komt te zien.......

zowel in google atitool als ati traytools ingeven moet je direct een download geven... succes

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• DarkAllMan
zoals in mijn openingspost gesteld, met ati tools krijg ik de melding dat mijn moederbord niet wordt ondersteund!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-08 10:45

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ik heb dezelfde asus x850 xt p ook op agp en had ook vreemde wazige meldingen met een veroudere versie de nieuwste 024 meen ik , lostte t probleem op...

maar ati traytools zou dus een oplossing zijn...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Pagina: 1