Toon posts:

directories aangemaakt op webpagina

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte mensen,

Na een tijdje niet op de FTP van mijn website te hebben gekeken. Zag ik tot mijn verbazing drie nieuwe directories staan. Deze stonden in de folder waar mijn uploadscript normaal foto's upload.
Ik kan nu trouwens niet deze directories weghalen omdat ik daar geen permissie op heb.
De folders die aangemaakt zijn, hebben de namen .a .aa & .aaa.

Weet iemand hoe deze folders nu aangemaakt zijn?
Zou dit aan mijn script kunnen liggen?

Jeroen

Verwijderd

Ja dit kan zeker aan je script liggen. Waarschijnlijk doe je ergens iets wat niet goed gevalideerd is voor uitvoer. If zelfgemaakt script -> post eens een stukje.
Laat nou mijn glazen bol stuk zijn, dus erg veel kan ik nou niet met deze hoeveelheid van informatie.

• appies
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-03 22:57
Het kan zijn dat er een public ftp gemaakt is, dat zou je aan je traffic evt kunnen zien. In ieder geval, directories beginnend met een . wordt in de ftpscene vaak gebruikt.

Als je een serverside script gebruik maakt, waarin ook weggeschreven wordt dan zou het logisch zijn. Maar dat kan je dan mbv de script zelf even kunnen nakijken.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Controleer je site eens op XSS-lekken en kijk eens of je niet op de een of andere manier code van anderen kunt uploaden. Je controleert toch niet alleen op extensie hoop ik?

Welke serverside taal gebruik je eigenlijk?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Topicstarter
Ok dan weet ik tot nu toe even genoeg. Bedankt.