<Terw_Dan> taskbar boven is beter
vreet minder cpu power :P
komt doordat de zwaartekracht dan het werk doet ipv je cpu
als je dan op start drukt valt het menu gewoon naar beneden :P
anders moet hij het helemaal omhoogduwen
Dit probleem kwam zomaar of heb je iets verbouwd/geupgraded o.i.d. ?
Bekijk het moederbord eens aandachtig of je geen verschroeide plekken ziet. Zowel achterkant als voorkant controleren.
Als er schroeiplekken opzitten en je zelf niets met het apparaat hebt uitgespookt kun je het bord RMA'en.
Bekijk ook even wat voor een voeding je hebt, een slechte voeding kan hardware beschadigen. De Hangen en Opstartproblemen troubleshooter bevat meer informatie over voedingen e.d.
Bekijk het moederbord eens aandachtig of je geen verschroeide plekken ziet. Zowel achterkant als voorkant controleren.
Als er schroeiplekken opzitten en je zelf niets met het apparaat hebt uitgespookt kun je het bord RMA'en.
Bekijk ook even wat voor een voeding je hebt, een slechte voeding kan hardware beschadigen. De Hangen en Opstartproblemen troubleshooter bevat meer informatie over voedingen e.d.
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Het mobo lag op tafel en ging eerst wel aan na het connecten van de desbetreffende jumpers. Even later deed ie het niet meer.
Vanuit de FAQ heb ik ook de tip van het connecten van de groene en een zwarte kabel van de ATXstekker wat wel werkt.
Ik ga zo naar huis en kijken of hij het nu toevallig doet. Anders zoek ik een andere oplossing.
Toch bedankt voor je reply
Vanuit de FAQ heb ik ook de tip van het connecten van de groene en een zwarte kabel van de ATXstekker wat wel werkt.
Ik ga zo naar huis en kijken of hij het nu toevallig doet. Anders zoek ik een andere oplossing.
Toch bedankt voor je reply
<Terw_Dan> taskbar boven is beter
vreet minder cpu power :P
komt doordat de zwaartekracht dan het werk doet ipv je cpu
als je dan op start drukt valt het menu gewoon naar beneden :P
anders moet hij het helemaal omhoogduwen