Toon posts:

RA2 over internet doet het niet!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik dus een internetgame wil starten (of joinen), dan blijft 'ie hangen in het scherm waar die balkjes vollopen.
Ik zie dan alleen mijn eigen balk gevuld worden, en die van de andere spelers blijft leeg, na een tijdje krijg ik dan het 'you are victorious!' scherm, en ga ik weer terug naar de lobby.
Vreemd!:(
Any suggestions.:?

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:43

Exterazzo

Qeasy

Heb je wel de legale versie?

Audentia

Verwijderd

Topicstarter
Uiteraard!
Ik ben van mening dat je goeie spelletjes gewoon moet kopen.:)
Maar eerst lukte het wel gewoon, en sinds vorige week niet meer.
Ik heb het ook met een laptop geprobeerd, dus ik denk dat het gewoon aan de internetverbinding ligt (Slownera:().

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Het grappige is wel dat als hij bijv tegen mij speelt,dat bij mij de connectie balkjes wel geladen worden,maar bij het beginscherm(waar je normaal je kampie uitklapt) hij stopt met tellen van je munten bij 138 (ipv 10000).En dan loopt ie vast,en na een tijdje krijg ik de melding dat mijn connectie met kip lost is........

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-02 07:53
staan de poorten wel open? zit je achter een firewall op gedeelde verbinding?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb verder niets aan firewalls e.d. draaien, dus dan zou het alleen aan Slownera kunnen liggen, toch?

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:03
Dit heb ik ook, alleen ik denk dat het er aan ligt dat ik via netwerk op internet zit...OF weet iemand hoe je dat wel aan de praat krijgt.... dat hij er niet mee stopt zodra hij wil joinen dus net zolas hij heeft

Verwijderd

Heb ik ook weleens bij bepaalde mensen, zoals jij dus.. echt kut voor je, ook kut voor mensen met wie je speelt, want heel RA2 crashed daarop vaak :(

Maaruh, is er nog geen ADSL bij jou? meeste Slownera gebied is inmiddels al ondermijnd met ADSL lijnen >:)

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-02 17:03

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Je zij in het begin overigens 'dat je goeie spellen gewoon moet kopen', maar RA2 is helemal niet zo geweldig. Althans, niet zo geweldig als je zou verwachten na zoveel uitstel.

Ik heb eerst even een rip gespeeld en heb toen beslist dit spel NIET te kopen. Dan kan je net zo goed C&C TS spelen.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Verwijderd

Weet iemand welke poorten je moet opengooien op de firewall om RA2 online te kunnen spelen door de firewall heen dus!!!!!!!!!! help.

Verwijderd

Ligt aan RA2 zelf denk ik, dat spel is gewoon kut voor netwerk en i-net.

Deinstaleren
Registry shoonmaken
Instaleren
Pagina: 1