Toon posts:

universele AB voor HD-recorder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Weet iemand of er universele remote's bestaan die ook het gebruik van hard-discrecorders ondersteunen. De meeste van deze apparaten bieden enkel de bediening van basisfuncties op het voorpaneel-programmeren kan enkel via de AB, dus als deze het laat afweten zit je behoorlijk in de knoei. Heb mij reeds suf gezocht, tevergeefs (liteon lvw5045) maar ook de andere merken zijn in hetzelfde bedje ziek. Mijn oude videorecorde kan bij uitval van de remote eenvoudig geprogrammeerd worden op het toestel zelf. Ik hoef geen gesofisticeerd apparaat, enkel eentje die de prog.functies kan overnemen voor een redelijke prijs.
Bedankt voor de reactie(s),
Groeten..

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Je moet dan zoeken naar een afstandsbediening die infrarood signalen kan 'leren'.
De benodigde functies van de originele afstandsbediening stuur je naar de universele, en je koppelt die aan een toets(combinatie). Zo kun je alle functies 'kopiëren' naar de universele afstandsbediening, alleen moet je dan wel onthouden welke functie onder welke toets zit.
Zo'n afstandsbediening hoeft niet duur te zijn. Een hogere prijs zit meestal in het aantal afstandsbedieningen dat je ermee kunt vervangen en het aantal functies dat je daarvan kunt overnemen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-02 07:00
Loitech harmony (535) is er al vanaf 50 euro ongeveer. Hiermee kan je "leren" :)