Software voor omzetten mp4

Pagina: 1
Acties:
  • 339 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:31
Ik heb hier wat filmpjes gemaakt met mijn mobiele telefoon in mp4 formaat. Maar deze wil ik graag omzetten naar mpg of avi. (welke van de 2 maakt niet zoveel uit)

Probleem is dat ik maar geen goede converter kan vinden. Heb download.com helemaal doorgezocht, en kwam uiteindelijk op River Past Video Cleaner. Probleem hierbij is dat hij op het einde van het converteren telkens blijft hangen, met dus tot gevolg dat de laatste +- 5 seconden er alleen geluid is...

Heeft iemand een goede converter?

edit: heb overigens ook op dit forum gezocht, maar zonder resultaat

[ Voor 7% gewijzigd door Black-Death op 13-11-2005 20:26 . Reden: edit :) ]

• Black-Death
kick, omdat ik pas morgenmiddag weer kan checken :P

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

[google=convert mp4 to mpeg]

Ik kan me niet voorstellen dat River Past Video Cleaner het enige programma is wat je kan vinden. Misschien is het handig om het probleem waar jij tegen aan loopt (het hangen van het programma) op te lossen? Heb je al gekeken naar nieuwe codecs en dergelijke?

Kan VirtualDub trouwens niet transcoden vanaf mp4? :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

ik zou gewoon total video converter gebruiken das een top programma

http://www.effectmatrix.com/total-video-converter/ gewoon de gratis trial downloaden en je kan het omzetten in ALLES:

Convert all kinds of videos to mobile videos or audios (mp4, 3gp, xvid, divx mpeg4 avi, amr audio) which are used by cellphone, PDA, PSP, iPod;
High compatibility and high efficiency for Importing RMVB or RM video/audio;
Convert various videos to MPEG videos compatible with standard DVD/SVCD/VCD;
Rip DVD to popular videos of all sorts;
Extract audio from various of videos and convert which to all kinds of audios (mp3, ac3, ogg, wav, aac);
RIP CD to audios of all sorts directly

• Black-Death
Ah, het is al gelukt net met een programmaatje van Xilisoft. Thnx :)