Toon posts:

fout matrix path of neo

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey mensen!

ik heb de matrix path of neo maar ik krijg een fout dat er emulatie software is gevonden en virtuele schijven

weet iemand hoe ik dat moet omzeilen alvast bedenkt
:r :9~

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04:45

Exirion

Gadgetfetisjist

Staat er niks over in de handleiding?

Lees de GoT FAQ ook eens door zou ik zeggen... Over forum etiquette enzo.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• DoomSayerSantos
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-08 19:39
deamon tools en alcohol120% uitschakelen of andere emulaters.

• Kaaswagen
  • Laatst online: 06-08 16:37
Ik vind het maar raar, ik gebruik emulatie voor backups en dergelijke. Ik wil het spel gaan halen, maar als ik daarvoor al mijn emulatie uit moet zetten :/

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
is het niet toevallig een versie die je niet via een winkel hebt verkregen? (hint...) O-)

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

http://forums.eu.atari.com/forumdisplay.php?f=255

Ook al gepatched?:
Addressess various issues with some PC peripherals.

• DoomSayerSantos
  • Laatst online: 09-08 19:39
haha fins dat zou ook wel kunnen.
best is anti-blaxx instaleren.
waar je dat haalt weet ik niet O-)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Het meest voor de hand liggende antwoord is natuurlijk emulatie software en evt. virtuele schijven te oninstalleren cq. te verwijderen. Omzeilen is een copyright schending, en valt onder warez wat we dus niet op GoT willen zien. ;)

Als je het spel gedownload hebt, en het via Daemon Tools of Alcohol 120% mount dan kunnen we je hier maar 1 advies geven. Koop het spel origineel. ;)

Hoe dan ook, dit zou eerder thuis horen in Spielerij - Problemen & Vragen, maar gezien het illegale karakter van je TS sluit ik het topic toch maar ipv het te verplaatsen.

Ik wil je er iig wel op wijzen dat als je de volgende keer een topic opent, dat je dan overigens wel wat meer moet laten blijken van eigen inzet. We zijn hier namelijk geen helpdesk, je zult zelf actief moeten meedenken bij het oplossen van je probleem. Geef de volgende keer ook even aan wat je zelf al gedaan / geprobeerd had om het probleem op te lossen. Zie hiervoor ook nog Algemene gedragsregels (Netiquette) en het beleid in het lokale forum, bijv. Software Algemeen - Beleid in dit geval. :) Let ook nog even op je topictitel, 'fout matrix path of neo' zegt namelijk niet zoveel wat er nu eigenlijk aan de hand is.

offtopic:
En welkom op GoT btw :w

[ Voor 7% gewijzigd door pasta op 13-11-2005 19:42 ]

Signature

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit staat ten eerste niet goed hier, voor problemen met spellen is er Spielerij - Problemen & Vragen. Voor de rest is er genoeg te vinden over dit soort problemen, een aantal tips hierboven geven het al aan (emulators uitschakelen bijvoorbeeld), mocht je deze software nodig hebben om het spel te spelen, kun je gewoon naar de winkel lopen om het te kopen bijvoorbeeld.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.