Wing Commander Privateer 2 Windows

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste medegamers,

Ik ben een hele tijd verslaafd geweest aan wing commander privateer 2. Nu wil ik dat weer gaan spelen, maar mijn versie (legaal btw) is nog de 'ye-olde' DOS versie. Nou wil ik graag de windows versie ervan hebben.

Wie weet waar ik die kan krijgen? Gewoon in de winkels hoef ik niet te proberen omdat het spel te oud is.

Wie heeft hem nog origineel liggen en mag ik voor een schappelijk prijsje overnemen?

TIA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zover ik weet kan Privateer 2 alleen onder DOS gespeeld worden.

btw: Opvolger van Privateer 2 is in aantocht :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er is wel degelijk een DOS en een WIN versie

Toen het spel werd ontwikkeld was win95 nog niet gereleased en win3.1 was geen goed games platform dus hebben ze hem in dos ontwikkeld.

Toen win95 gereleased werd hebben ze de dos versie geport naar een win95 versie en die werd "deluxe version" genoemd.

en die versie zoek ik nou dus.

En is privateer 3 in aantocht??? heb er nog niets over gehoord

Heb je daar linkjes van of niet?

edit:

ff zoeken en voila

wcnews.com/priv3.shtml

maar daar lees je : Please note that "Privateer 3" was never officially announced by Origin is not currently in production The following images were from an early project.

bummer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik begreep dan is nl dat er een soort gelijk spel als Privateer zou komen, op zeer korte termijn dan.

Space-Combat-Sim, Upgrade/Trade/sell/buy optie, storyline, new engine.

Heb helaas geen url's voor je klaarliggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Da's jammer, maar ik houdt me alsnog aanbevolen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-08 00:33
Dan Heb ik iets nieuws voor jou !

Het is geen Privateer ( Ik heb trouwens deel 1 en 2 Dos ), maar dit spel gaat veel verder...

http://www.eve-online.com/

Wanneer het uitkomt weet ik niet maar wanneer het er is ben ik de eerste die hem koop... Mischien kom ik je dan wel eens tegen op het net... *D*D*D*D*D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damn, heb net ff die site zitten bekijken, maar wat een ongeloofelijk bruut spel wordt dat zeg, als ze waarmaken wat ze er nu over zeggen tenminste.

Als dit spel gereleased wordt ben ik ook zeker van de partij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Volgens mij worden er hier twee games door elkaar gehaald, namelijk de Wing Commander reeks en Privateer 2: The Darkening.
Beide zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nope, ik zoek echt de windows versie van wing commander privateer 2 : the darkening

De gewone wing commanders vind ik een stuk minder dan de privateer versies.

Maar dat eve-online wordt dus een heel kickuh spel als ik het zo lees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-01-2022
help...wie kan mij oip weg helpen om mijn autoexec en mijn config.sys te veranderen zodat ik terug mijn oude privateer kan spelen op mijn nieuw masjien

heb al met emm386 en smartdrive geprobeerd maar hij blijft zeggen... not enough memory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-07 03:24

Major Carnage

waki miko Reimu

Je kan ook direct aan de slag met Jumpgate.. in feite is het privateer 1, maar dan iets geupdated enzo
en online dus, 10 euro per maand (gratis trialletje van 5 dagen.. maar wel volledige functionaliteit enzo)

www.mightygames.co.uk

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MEGA toevallig dat ik net anderhalf uur heb zitten surfen/lezen op forums en websites over het volgende spel:

3rdWorld

Als dat zo wordt als je in onderstaande link kunt lezen, dat is dat dus (voor mij althans) het ultieme spel ooit...

http://www.3rdworld.cc/gi_communitty_interview.htm

:9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-07 03:24

Major Carnage

waki miko Reimu

Jep 3rdworld gaat iid hard ownen
Het enige (en grootste) nadeel is dat de ontwikkelaars niet bepaald dik in het geld zitten, en een publisher hebben ze ook nog niet
Desondanks wordt er nog steeds hard aan gesleuteld, dus we zien wel wat het wordt! (de officiele webpage ziet er vrij dood uit, da's vanwege het feit dat ze niet willen dat de concurrentie wegloopt met al hun 'geheimen')

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 20 januari 2001 00:05 schreef GreenEye het volgende:
Dan Heb ik iets nieuws voor jou !

Het is geen Privateer ( Ik heb trouwens deel 1 en 2 Dos ), maar dit spel gaat veel verder...

http://www.eve-online.com/

Wanneer het uitkomt weet ik niet maar wanneer het er is ben ik de eerste die hem koop... Mischien kom ik je dan wel eens tegen op het net... *D*D*D*D*D
hehe ik heb me al ingeschreven voor de beta test B-)
Pagina: 1