Counter Counterstrike

Pagina: 1
Acties:

• riemerg
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-10-2021

riemerg

Intel inside ...

Topicstarter
Even het omgekeerde van de meeste topics hier:
onze pc werkt té goed

Ik zit met een familielid wiens fysieke en sociale leven namelijk grondig geschaad worden door het spelen van online games, door stukken in de nacht tot sochtends vroeg. Ik vroeg me af waar ik een klein progje kan vinden dat vanaf een bepaald uur online gamen onmogelijk maakt, bvb door om de 2 seconden een lag van een halve seconde te emuleren ofzo.

Uiteraard gegoogeld ed, maar probeer maar eens iets counter-counterstrike te vinden..

Iemand ?

Idiot outside.

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Waarom niet het hele internet afsluiten na een bepaald tijdstip? Of mag de persoon in kwestie het niet door hebben? :+

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Wat dacht je van hem eens mee te nemen uit stappen, om eens te laten zien wat ie allemaal mist. Een serieus gesprek met hem aangaan is natuurlijk ook een optie.

Download my music on SoundCloud

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:34
Met programma's zoals NetLimiter kun je de bandbreedte samenknijpen. Met een 28k8 verbinding FPSen zal niet lekker werken.
Kijk je of je een dergelijk programma kunt vinden welke je vanaf de commandLine kunt instrueren, en gooi hem in de taakplanner.

Of, laat papa of mama hem gewoon om 2uur naar zn bed gaan. Of, indien reeds volwassen, van de PC af (indien pc van papa en mama). En anders gewoon een tijdklok op het stopcontact van het modem :+

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 20:04
gooi een zol torrents open zodat de upstream te bevolkt word en de ping skyhigh schiet :)

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 15:02

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Bij de meter kast gaan staan en om de 2 seconden t draadje uit de modem halen, en dan er weer in stoppen :P.

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:35
dominic schreef op zondag 13 november 2005 @ 19:20:
Wat dacht je van hem eens mee te nemen uit stappen, om eens te laten zien wat ie allemaal mist. Een serieus gesprek met hem aangaan is natuurlijk ook een optie.
buiten zijn allemaal meisjes... brr

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 22:20
Met het programmatje Xfire ken je wel bijhouden hoe lang er gegamed wordt. Stel je bijvoorbeeld zelf een limiet in, kijk je in profile hoeveel hij/zij gamed, is het teveel neem je maatregelen, is het eronder (aantal uur), dan mag hij/zij verder.

Ik vind het trouwens wel een beetje zwak om dat tegen te gaan. Games worden steeds belangrijker en in de toekomst is er veel geld mee te verdienen. :+ Maarja, dan moet je wel erg goed zijn (en ook heel erg veel spelen.) En gamen is gewoon erg leuk, ik ben blij dat mijn ouders er geen problemen van maken. Ik game zelf ook gem. 30 uur per week. :P

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 20:04
T-mo-T schreef op zondag 13 november 2005 @ 19:23:
Ik vind het trouwens wel een beetje zwak om dat tegen te gaan. Games worden steeds belangrijker en in de toekomst is er veel geld mee te verdienen. :+ Maarja, dan moet je wel erg goed zijn (en ook heel erg veel spelen.) En gamen is gewoon erg leuk, ik ben blij dat mijn ouders er geen problemen van maken. Ik game zelf ook gem. 30 uur per week. :P
Gamen is leuk en aardig inderdaad, maar als het je sociale leven zwaar gaat beinvloeden is het meteen stuk minder goed imho..

[ Voor 20% gewijzigd door geez op 13-11-2005 19:26 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

WOS --> Software Algemeen.

Omdat dezelfde truukjes vaak worden gevraagd voor zusjes met MSN msgr: check http://gathering.tweakers...&select_forum=10#hitstart even voor tips :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1