Ik begreep uit een andere topic dat er een soort van patch is die ervoor zorgt dat EA-games (need for speed
) wel draaien onder win2k? Bestaat die en zoja waar vind ik hem?
Sorry voor het kicken maar dit scheelt uitleg. Ik heb al gezocht hier en daar op tweakers. Echter komt steeds de oplossing, je moet compatebility modus draaien. Dit werkt niet bij mij.
En ik vond NFS 4 juist zo onwijs cool. Zijn er mensen met suggesties?
Hij geeft bij het installeren al de melding this game runs only on windows 95/98
Hij geeft bij het installeren al de melding this game runs only on windows 95/98
Als je in de compatebility modus het spel draait geeft NFS4 echt GEEN error met dat je het niet kan installeren in WinXP. Omdat NFS4 simpelweg gewoon niet weet dat je dat nu draait...Op maandag 11 maart 2002 20:08 schreef -ET- het volgende:
Sorry voor het kicken maar dit scheelt uitleg. Ik heb al gezocht hier en daar op tweakers. Echter komt steeds de oplossing, je moet compatebility modus draaien. Dit werkt niet bij mij.En ik vond NFS 4 juist zo onwijs cool. Zijn er mensen met suggesties?
🌞🍃
Dat was voor 5, maar dan had je geen multiplayer support meer... en ik had toen opeens ook geen songs van NfS tijdens de game meer..Op maandag 11 maart 2002 20:19 schreef The Will het volgende:
Ja en gimme.dll verwijderen (of was dat voor NFS5?)
Now I'm confused
Kijk eens op http://www.ntcompatible.com/Op maandag 11 maart 2002 20:08 schreef -ET- het volgende:
Sorry voor het kicken maar dit scheelt uitleg. Ik heb al gezocht hier en daar op tweakers. Echter komt steeds de oplossing, je moet compatebility modus draaien. Dit werkt niet bij mij.En ik vond NFS 4 juist zo onwijs cool. Zijn er mensen met suggesties?
Hier staat hoe je dit probleem kan verhelpen
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Ja dat werd ook al in dat andere topic vermeld, en dit heeft de topic starter ook al gedaan, maar ik weet niet of het al gelukt is of niet. Het is zo stil van zijn kant dus ik denk het wel
There is no magic.
Pagina: 1