Toon posts:

CS:S fps opkrikken d.m.v. dx8 tweak?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
specs van mijn systeem:
P4 2.4ghz
1gb ram
radeon 9700 pro

(lijken me de meest relevante)

het probleem ligt em in mijn fps, deze wilt op 800*600 wel hoog gaan (naar de 80 fps) maar krijg drops naar 15 fps wanneer er een tegenstander schieten in mijn beeld komt

nu moet ik dus fps limiten op 20 wat niet echt lekker speelt, verder staan alle andere video opties in css op het laagst mogelijk

nu had ik reeds van andere tweakers gezien dat ze met dezelfde kaart een veel hogere fps konden halen, ik weet dat de source engine sterk afhangt van de processor maar dit lijkt me bij mij iets te overdreven.

nu vindt ik wel een goede fps (en daarbij weinig drops) belangrijker dan de details van de maps enzo dus vroeg ik me af of het dxlevel naar 81 brengen iets zou kunnen verbeteren, ookal kan men kaart dx9 aan

of zijn er andere manieren om mijn fps te verbeteren

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Even je topictitel wat duidelijker proberen te maken, want de titel die je gekozen had was niet bepaald duidelijk :)

Verwijderd

het veranderen van de directx instellingen helpt inderdaad, t ziet er allemaal wat minder uit natuurlijk, maar bij cs:s is lage fps erg goed merkbaar en ik kan me voorstellen dat het je irriteert.
Dit doe je bij launch options, daar in de regel invoeren; "-dxlevel 81"
Toch heb ik het gevoel dat jou systeem het ook zonder deze tweak beter zou moeten draaien.....

nog een linkje naar meer HL2 tweaks (zijn ook gewoon van toepassing in CS:S d8 ik)

http://www.tweakguides.com/HL2_1.html

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2005 16:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
hij wilt dat dus gewoon niet doen volgens mij

fps verandert niet en als ik bij options ga kijken bij video staat er nog altijd directx 9.0c

en jah normaal zou ie beter moeten kunnen, maar is nu eenmaal niet zo :p