Specs:
MSI K8N Neo Platinum 2(nforce3)
Amd Athlon 64 3800+ venice
2x Twinmos speed premium 1024 dualchannel
Sapphire ati radeon x850 xt pe
Maxtor 10 160 gb
creative audigy 2 nx
coolermaster 450 watt purepower
Beste tweakers,
Enkele dagen terug heb ik quake 4 aangeschaft en dacht eens lekker te gaan gamen, niks leek echter minder waar. Het instaleren deed hij gewoon normaal, en ging voorspoedig maar op het moment dat ik wil gaan spelen wordt mijn scherm zwart(zoals met de meeste spellen) en vervolgens springt hij weer terug naar windows.
Zelf dacht ik eerst dat het een driver probleem was dus heb ik de laatste omega drivers gedownload, drivers van ati zelf, en de nieuwste nforce drivers maar niks mocht baten. Aan het dcd'tje zelf ligt het ook niet want bij mijn broer draait het gewoon na de instalatie.
Mijn vraag aan jullie nu is wat kan ik doen om het draaiend te krijgen?
Bij voorbaat dank
MSI K8N Neo Platinum 2(nforce3)
Amd Athlon 64 3800+ venice
2x Twinmos speed premium 1024 dualchannel
Sapphire ati radeon x850 xt pe
Maxtor 10 160 gb
creative audigy 2 nx
coolermaster 450 watt purepower
Beste tweakers,
Enkele dagen terug heb ik quake 4 aangeschaft en dacht eens lekker te gaan gamen, niks leek echter minder waar. Het instaleren deed hij gewoon normaal, en ging voorspoedig maar op het moment dat ik wil gaan spelen wordt mijn scherm zwart(zoals met de meeste spellen) en vervolgens springt hij weer terug naar windows.
Zelf dacht ik eerst dat het een driver probleem was dus heb ik de laatste omega drivers gedownload, drivers van ati zelf, en de nieuwste nforce drivers maar niks mocht baten. Aan het dcd'tje zelf ligt het ook niet want bij mijn broer draait het gewoon na de instalatie.
Mijn vraag aan jullie nu is wat kan ik doen om het draaiend te krijgen?
Bij voorbaat dank