[PC to XBOX] ftp loopt vast.

Pagina: 1
Acties:

• freakya
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-04 15:02
Hallo

Ik heb sinds kort een nieuwe pc: asus a8n-sli ,3200 venice en 1gb dual channel twinmos.
Met mijn vorige pc had ik nergens last van maar bij de nieuwe wel.
Als ik Flashfxp gebruik loopt hij soms weleens vast en moet ik mijn pc resetten want alles loopt dan vast. Met het programma qwix loopt hij elke keer vast na 1%.
Snelheid staat op 10halfduplex. en ip's staat ook gewoon goed .

weet iemand een oplossing??

MVG
Hans

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:48
Probeer eens te spelen met passive/active instellingen in je FTP client. Mocht dat niet lukken raad ik aan om even een nieuwere versie van je dashboard te halen (EvoX? Avalaunch?) :)

• freakya
Dat heb ik ook al gedaan. En het heeft niks met het dashboard te maken draai unleashx.

• danslo
freakya schreef op zondag 13 november 2005 @ 18:47:
Dat heb ik ook al gedaan. En het heeft niks met het dashboard te maken draai unleashx.
Geloof me, de ftp server van sommige dashboard's(sommige versies) kunnen nou eenmaal niet goed omgaan met bepaalde ftpclients/settings/etc. Probeer eens EvolutionX in een subdir te zetten, te runnen, en kijken of je dan wel files via FTP kan oversturen.

• freakya
cls schreef op zondag 13 november 2005 @ 19:10:
[...]

Geloof me, de ftp server van sommige dashboard's(sommige versies) kunnen nou eenmaal niet goed omgaan met bepaalde ftpclients/settings/etc. Probeer eens EvolutionX in een subdir te zetten, te runnen, en kijken of je dan wel files via FTP kan oversturen.
Ok maar ik heb al honderden xbox omgebouwd met mijn vorige computer. met deze instellingen en dat dashboard. en ik heb een andere computer en hij loopt vast. 8)7
Ik kan met flashfxp wel gewoon files oversturen maar hij loopt weleens vast.

• danslo
freakya schreef op zondag 13 november 2005 @ 19:14:
[...]

Ok maar ik heb al honderden xbox omgebouwd met mijn vorige computer. met deze instellingen en dat dashboard. en ik heb een andere computer en hij loopt vast. 8)7
Ik kan met flashfxp wel gewoon files oversturen maar hij loopt weleens vast.
UnleashX huh, zeker het UXE1.6 packje, heb ik ook FTP problemen mee gehad, niet zozeer dat heel m'n PC vastliep, maar ik kon er gewoon niet op. UnleashX is nou eenmaal niet zo goed als het gaat om FTP transfers :P (IMO)

• freakya
cls schreef op zondag 13 november 2005 @ 20:13:
[...]

UnleashX huh, zeker het UXE1.6 packje, heb ik ook FTP problemen mee gehad, niet zozeer dat heel m'n PC vastliep, maar ik kon er gewoon niet op. UnleashX is nou eenmaal niet zo goed als het gaat om FTP transfers :P (IMO)
Ok heb het geprobeerd en moet je inderdaad gelijk geven |:(

Maar ik kan er niet over uit dat ik daar nog nooit eerder problemen mee heb gehad.
Wel een beetje balen aangezien ik unleash altijd als hoofd dash gebruik tis gewoon een fijn dash :'(

Thanx mate

[ Voor 3% gewijzigd door freakya op 13-11-2005 21:20 ]

Pagina: 1