[Windows en Linux] Games en programma's...

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Dames en Heren ik heb een vraag...

Is het mogelijk om windows programma's en games te spelen op linux, met of zonder emulator? En geeft dit snelheids winst/verlies?

Want ik word zo onderhand echt stront ziek van de ge windows..

Als dit mogelijk is zou dat natuurlijk heel mooi zijn!

Greetz, FiXeR

[ Voor 3% gewijzigd door pasta op 13-11-2005 17:23 ]

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Dan is het nog niet opgelost..

Heb je ervaring E.D.?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf allemaal al gevonden hierover FiXeR.nl ? Hier op GoT is het de goede gewoonte om even wat onderzoek te doen voor je een topic opent. Zie daarover Software Algemeen - Beleid. Ik zie daarover in de topicstart weinig over terug. Zou je die nog even aan willen vullen?

Daarnaast heet het bedrijf Microsoft, en het besturingssysteem wat ze maken Windows. Laat die verbasteringen maar achterwege. Ook is het onderstrepen en vet maken van hele stukken tekst niet zo nodig. Dat leest nogal storend.

[ Voor 27% gewijzigd door sanfranjake op 13-11-2005 17:38 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Google is toch vrij duidelijk in z'n resultaten? Je hebt dus bijv. Wine, zoals al in het eerste resultaat stond.

Er zijn overigens alleen maar emulators zoals Wine, of je moet naar iets gaan kijken zoals LinSpire. Heel eventueel kan je ook nog kijken naar VMWare, wat in feite gewoon een virtuele PC is. :)

Ik mis overigens wel iedere vorm van eigen inzet in je TS, zoals je in de FAQ hebt kunnen lezen, toen je je registreerde op GoT. Daarnaast hebben we nog wat andere regels voor je een topic opent, zie daarvoor ook nog even Policy: Alle regels die op het forum gelden en Software Algemeen - Beleid over hoe je wel een fatsoenlijke topicstart moet maken.

Deze gaat dicht, je mag een nieuw topic openen, maar zorg er dan wel voor dat je aantoont wat je al gedaan hebt, ook waar je al naar gezocht hebt en wat daar niet aan werkte / waarom het niet was wat jij zocht. Let in het vervolg ook even op je RML gebruik, bold, underline en italic zijn meestal nergens voor nodig, het staat alleen wat schreeuwerig. ;)

Signature

Dit topic is gesloten.