Toon posts:

Controle op legale software

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi! Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die met hun webdesign bedrijfje welleens controle hebben gehad op legale software.

Heeft iemand hier (vervelende) ervaringen mee?

}:O

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Je moet gewoon kopen zoals het hoor ;). Krijg je geen problemen :)

Nee serieus je kan gewoon je gang gaan als zolderkamer knutselaar :)...anders niet.

Verwijderd

Topicstarter
Het zit namelijk zo: Ik maakt af en toe websites voor mensen, dus ik verdien geen bakken met geld... Ik kan photoshop en flash nog niet helemaal betalen ;(

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 10:46
Op donderdag 18 januari 2001 14:05 schreef Deimos het volgende:
Het zit namelijk zo: Ik maakt af en toe websites voor mensen, dus ik verdien geen bakken met geld... Ik kan photoshop en flash nog niet helemaal betalen ;(
Dan vraag je te weinig geld >:).

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:04

emzed

*

Dan gebruik je toch Paint Shop Pro, die is shareware geloof ik. Je hoeft hem alleen maar eens in de maand opnieuw te installeren, maar langer gaan je windows toch niet mee.

Verwijderd

Ja, lache... paint shop pro??? als je een beetje mooie dingen wil maken moet je gewoon photoshop hebben :photoshopfreak: !!!

Nee, serieus... ik maak samen met deimos die sitez... en we hebben gewoon proffesionele software nodig :)

Weet iemand iets van student-versies ofzow?
Dan heb ik het over photoshop en flash.

Misschien zouden we anders met photoshop 5 kunnen werken... omdat 6 nu uit is zal 5 wel ietsje goedkoper worden... toch?

Greetz,

Pyro >:)

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

Photoshop 5 LE of anders PhotoDeLuxe :?

Je kan ook nog voor een gebruikte licentie gaan, zat bedrijven die gelijk 6.0 in huis halen en misschien nog een volledige versie hebben liggen die de deur uitgaat...

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Topicstarter
hi! Mag je Photoshop LE versions ook voor commercieel gebruikt gebruiken dan? En euh, gebruikte licenties: Waar kunnen we die vandaan halen? Wat bedrijfjes bellen?

:7

Verwijderd

ja jeroen, dat lijkt me wel wat :) gebruikte licencies... nu nog iemand vinden die photoshop 5 weg wil doen...

OzBoz, McViruss of iemand anders die proffesioneel bezig is, wil iemand plz photoshop 5 aan ons kwijt?

Ik hoop dat het zo lukt, anders zullen we inderdaad moeten gaan bellen ofzow...

Greetz,

Verwijderd

iemand? :s

Verwijderd

:Z

Verwijderd

Op donderdag 18 januari 2001 14:00 schreef Deimos het volgende:
Hi! Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die met hun webdesign bedrijfje welleens controle hebben gehad op legale software.
Wordt deze vraag nog beantwoord? Ik ben wel benieuwd..
Waar ik werk zijn ze nog nooit langskgekomen, en het bedrijf draait toch al enkele jaren..

Verwijderd

Topicstarter
Hej, iemand moet hier toch wel ervaring mee hebben?

:7

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Verwijderd schreef op 18 januari 2001 @ 18:24:
Ja, lache... paint shop pro??? als je een beetje mooie dingen wil maken moet je gewoon photoshop hebben :photoshopfreak: !!!

Nee, serieus... ik maak samen met deimos die sitez... en we hebben gewoon proffesionele software nodig :)

Misschien zouden we anders met photoshop 5 kunnen werken... omdat 6 nu uit is zal 5 wel ietsje goedkoper worden... toch?

Greetz,

Doe gewoon net als iedereen ;)

tis als studentje gewoon niet te betalen, die verliezen vangen de bedrijven wel op. Sja, 't is niet helemaal eerlijk, maar ik denk dat er aan de andere kant wel meer betalende photoshop users bijkomen. Want als je er in je vrije tijd veel mee speelt en zodoende erachter komt dat je 1337 photoshop skillz hebt, langzaamaan een goed lopend webdesign bedrijfje hebt en zo een licensie kunt betalen...Of bijvoorbeeld bij een bedrijf aan de slag gaat als fotosjopper...Sja, zo gaan er natuurlijk wel weer meer licenties over de toonbank he :) (ik zeg niet dat 't een 't ander opheft hoor ;))

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

pssst: topic is 2 jaar oud!! denk je dat iemand het nog leest ofzo?

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Verwijderd

mpegernie schreef op 25 januari 2003 @ 21:38:
pssst: topic is 2 jaar oud!! denk je dat iemand het nog leest ofzo?
Ik vind het knap dat hij hem nog boven water heeft weten te krijgen :P

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 20:47
Verwijderd schreef op 18 January 2001 @ 18:24:

Ik zat al te kijken... zijn ze wel bij de tijd 8)7

Was ik maar rijk en niet zo knap...

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:28

spok9

Groen...

Als student kan je op www.surfspot.nl software kopen. Je onderwijsinstelling moet daar echter wel bij aangesloten zijn, anders gaat het feest niet door :)

Macromedia 6-Klapper Dreamweaver, Flash, Fireworks - € 26,25 :)

edit:

Had niet alles gelezen |:( :P

[ Voor 11% gewijzigd door spok9 op 25-01-2003 22:41 ]

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 januari 2001 @ 18:24:

Greetz,

Hum, ik werk met een studentenlicensie van de Hogeschool brabant in het gehele Macromedia MX pakket. Deze is niet geschikt voor commerciele publicatie. Daarom draait er ook een Flash-Demo, waarmee de in de Educational Version gemaakte bestanden geexporteerd worden.

Om het netjes te houden :)

Verwijderd

Oud, en HK gelul.
(afgezien van de laatste 2 wél nuttige posts)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.