Toon posts:

Hulp voor hotmail gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mijn zus zit in Bolivia en ze gebruikt hotmail, maar nu is ze al haar mails van de laatste tijd kwijt, de oudste heeft ze nog, of dit haar schuld is of niet maakt niet uit. we proberen deze mails terug te kijgen, weet iemand hoe dit moet?

Ik heb al in de prullenbak gekeken maar daar staan enkel mails die de laatste 24 uur zijn weggegooid.

Bij de hulp van hotmail worden we ook niets wijzer.

BVD

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Nooit zelf een offline backup gemaakt? Dan kan ik me goed voorstellen dat ze gewoon pech heeft en aan de verzenders resp. ontvangers kan gaan vragen naar een kopie als ze de mails graag terug heeft.

MS gaat voor zo'n gratis dienst waarschijnlijk niet zomaar backups terugzoeken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dan ben je ze inderdaad gewoon kwijt. Heeft ze toch waarschijnlijk rechtstreeks verwijderd.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Geen mogelijkheid om die mails nog terug te krijgen waarschijnlijk.
Verander ook meteen het wachtwoord, om er zeker van te zijn dat niemand anders er meer op kan.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Als je in outlook-express offline gaat werken (geen internet verbinding maken!), en je hebt op die computer de e-mails weg gegooit, kan je ze nog wel uit de prullenbak vissen.

Ook gebruiken programma's als incrediblemail tijdelijke (~naam.eml) bestanden, bij het lezen van e-mailtjes, deze worden weer weggegooit bij het sluiten van de e-mail lezer. Als dus die nieuwe e-mails niet zijn gelezen met outlook-express maar met een andere emailprogramma kan je deze dus terug proberen te halen door in de emailprogramma-map met een restoreprog de tijdelijke bestanden terug te halen.

[ Voor 4% gewijzigd door djexplo op 13-11-2005 17:44 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
waar haal ik zo'n restore prog vandaan?
En welke handelingen moet ik uitvoeren om de mails terug te krijgen?

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

In de SA FAQ staan er wat genoemd onder het kopje verwijderde bestanden terughalen. Maar ik geef je heel weinig kans, zeker als de PC ondertussen al weer een tijdje aan het werk is geweest en dus verwijdere bestanden kan / zal hebben overschreven. Maar proberen kan natuurlijk als je het geld voor de software er voor over hebt :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dat lukt dus niet meer, als ze geen mails meer wil verliezen en toch per se hotmail wil houden, zal ze gewoon een offline client als outook of incredimail moeten gebruiken. Als de mails dan van hotmail.com verwijderd worden staan ze gewoon nog op je pc, in je inbox.

Ik weet dat wanadoo bijvoorbeeld automatisch je mail weggooit van het internet als je ze in outlook ontvangen hebt, volgens mij bewaart hotmail ze gewoon, dus zal je hem een keertje moeten legen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 16:18:
Hallo mijn zus zit in Bolivia en ze gebruikt hotmail, maar nu is ze al haar mails van de laatste tijd kwijt, de oudste heeft ze nog, of dit haar schuld is of niet maakt niet uit. we proberen deze mails terug te kijgen, weet iemand hoe dit moet?

Ik heb al in de prullenbak gekeken maar daar staan enkel mails die de laatste 24 uur zijn weggegooid.

Bij de hulp van hotmail worden we ook niets wijzer.

BVD
gebruik je de webversie Hotmail? of via Outlook of ander locaal op je pc geinstalleerde mail client

als je gewoon de webversie gebruikt ben je alles helaas kwijt, lokaal ligt het aan je eigen en zou je met recoverytools kunnen werken om het te probere terug te krijgen.

Inderdaad worden voor de gratis hotmail adressen geen backups gemaakt. heb je een hotmail plus account dan wordt je data wel gebackupped alleen een restore uitvoeren kan lange tijd op zich laten wachten ivm meerdere schijven die je aanvraag zal hebben

• lord.farquaad
  • Laatst online: 16-08 08:36
Heb je nu niks meer aan, maar met Gmail heb deze problemen niet zo snel.

http://mail.google.com/ma...a24-deacca0a63-eea7c5f098

Hier staan er ook nog wel een paar die het doen.

[ Voor 34% gewijzigd door lord.farquaad op 14-11-2005 12:00 ]

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

lord.farquaad schreef op maandag 14 november 2005 @ 11:17:
Heb je nu niks meer aan, maar met Gmail heb deze problemen niet zo snel.

http://mail.google.com/ma...a24-deacca0a63-eea7c5f098
Volgens mij word het uitdelen van invites niet zo gewaardeerd door Gmail...

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:17

Standeman

Prutser 1e klasse

HerbyNL schreef op maandag 14 november 2005 @ 11:29:
[...]

Volgens mij word het uitdelen van invites niet zo gewaardeerd door Gmail...
Wat moet je dan met je invites doen :?

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• lord.farquaad
  • Laatst online: 16-08 08:36
Standeman schreef op maandag 14 november 2005 @ 11:49:
[...]

Inderdaad! Daar zijn ze toch voor?

Wat Gmail niet leuk vindt zijn de Gmail-spoolers.
http://isnoop.net/gmail/ schreef:
I have gotten the word from Gmail's Product Manager that my service is no longer tolerable. At midnight PDT June 7th, 2005, this service was disabled. I would like to extend my sincere thanks to all who contributed to this service. Your generosity helped out a vast number of people and for that you should be proud.

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Standeman schreef op maandag 14 november 2005 @ 11:49:
Ik dacht dat je ze alleen per mail naar de persoon rechtstreeks mocht sturen.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Proberen we wel ontopic te blijven? Dat je met gmail dit probleem niet had gehad is niet erg relevant voor de topicstarter :) De discussie over invites is zelfs voor niemand relevant ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Is het niet gewoon dat je zus perongeluk op de datum heb geklikt? dat dan de oudste emails bovenaan staan, en de nieuwste toevallig op de volgende pagina.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Goede tip en dank voor het meedenken, maar is het niet gewoon zo dat het topic 5 maanden oud is en het ondertussen dus niet zo relevant meer is? :P

Ik sluit dit topic voordat mensen gaan reageren op oude reacties :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.