Ik heb sinds vandaag een Dell Dimension 5150. Mooie machine. Ik heb echter (zonder al te goed te lezen) een installatie vanaf scratch gestart. Ik heb mijn eigen Windows XP SP2 VLK CD hiervoor gebruikt. Echter dag ik naderhand dat ze tegenwoordig geen cd mee meeleveren, maar dat je een installatie cd moet aanmaken na eerste keer starten.
Nu heb ik dus het eerste deel van de Windows XP geinstalleerd, maar gaat ie meteen rebooten naar BIOS scherm. Ik vermoed dat het te maken heeft met missen van drivers (SATA bv). SATA drivers heb ik gedownload en via F6 toegevoegd. Met geen van de drivers krijg ik tot op heden XP geinstalleerd.
Ik heb op een FDD een ICH7R en ICH6R driver staan ... geen van beide lijken te werken
Kan iemand mij hiermee verder helpen aub ?
Nu heb ik dus het eerste deel van de Windows XP geinstalleerd, maar gaat ie meteen rebooten naar BIOS scherm. Ik vermoed dat het te maken heeft met missen van drivers (SATA bv). SATA drivers heb ik gedownload en via F6 toegevoegd. Met geen van de drivers krijg ik tot op heden XP geinstalleerd.
Ik heb op een FDD een ICH7R en ICH6R driver staan ... geen van beide lijken te werken
Kan iemand mij hiermee verder helpen aub ?