Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

JS.Stealus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb gezocht in dit forum en kon hier niks over vinden dus ik vraag het zo maar ff!

Ik heb een mailtje gekregen van een duitse bank waar ik bij zit dat ik een aantal gegevens in moet vullen!
op het moment dat ik dan de link aanklik krijg ik de melding dat het vrus JS.Stealus gevonden is op mijn pc en niet kan worden verwijderd!
bij een virusscan met norton anti virus kan ie niks vinden

dus nu is mijn vraag wat is dit virus en wat doet ie precies?

Alvast bedankt voor de hulp ! _/-\o_

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Eerste hit op google:
http://vil.nai.com/vil/content/v_126246.htm

Op de site van je eigen virusscanner kan je wel vinden hoe het virus te verwijderen.
Wat kan helpen is de pc op te starten in veilige modus.

[ Voor 56% gewijzigd door job op 13-11-2005 15:05 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

This detection covers HTML documents (such as web pages and HTML formatted email messages) that contain malicious JavaScript, which exploit an Internet Explorer vulnerability resulting in Internet Explorer displaying one location in the Address bar, but actually loading the content from a different site. Such URL spoofing can result in attackers creating forged versions of legitimate sites in order to steal account information, personal information, etc.
Dat lijkt me toch helemaal duidelijk? Heel kort rondkijken en je hebt al je antwoorden ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
hartstikke bedankt voor de infor!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

maar ik had er ook op gegoogeld en vond gewoon niks !!!

maar iig bedankt :D

ps norton vond niks! vandaar de vraag naar jullie toe!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2005 15:13 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Oeh nu ben ik nieuwsgierig: waar zocht je dan precies op? Niet op het voor de hand liggende 'JS.Stealus' in ieder geval ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

waarschijnlijk heeft hij z'n google op nl staan. dan vind ik ook maar 3 dingen :)

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11 20:57
Als je mailtjes krijgt van banken waarin om gegevens wordt gevraagd, nooit klikken! Niet eens omdat je nieuwsgierig bent. Dat soort sites gebruikt de meest smerige trucs om je systeem vol te pompen met malware.

(Hopelijk slaat IE7 heel erg aan, en schakelt iedereen het Phishing Filter in, dan krijgen die site een veel kleinere kans)

We are shaping the future

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 15:19:
waarschijnlijk heeft hij z'n google op nl staan. dan vind ik ook maar 3 dingen :)
ik heb idd mn google op nl staan ;)

ik heb nu ook maar besloten het mailtje weg te kegelen!

heb nog 2x norton door laten lopen en die vond niks maar voor zover ik er nu dus wel goed op heb gegoogled :P heb ik gevonden dat ie er alleen voor zorg dat adressen gefaked worden in de adresbalk of zoiets!

naja hoop um nooit weer te zien ;)

iig heel erg bedankt mensen! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Pagina: 1