wrt54gs laat geen .PSD files door

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• blacknoise
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10-2024
Hey, ik heb onlangs 2 wrt54gs routers gekocht, en die willen psd files niet doorlaten!!! als ik ze stuur EN als ik ze wil ontvangen! ik heb geen firewalls op mn computer verder. Alle andere bestandjes en alles verder gaat wel prima. Als ik de router er tussenuit haal kan ik datzelfde psd bestandje wel sturen en ontvangen. ik heb met al wel honderd psd files geprobeerd en ze komen gwoon niet door de router heen. Zowel via msn als via ftp laat de router ze niet door.Alleen als ik mijn comp in de dmz zone zet laat ie ze wel door. Ik heb ook al verschillende firmware gebruikt, en geen verandering. Als ik zon psd file open in wordpad en opsla als .txt laat de router em wel door, maar is de indeling veranderd en is t bestandje dus ongbruikbaar voor photoshop geworden. Het is dus duidelijk de indeling van een psd bestand die die wrt54gs router tegenhoud!:S Kan iemand mij hiermee helpen dit goed te krijgen?
Ik ben er net achter dat als ik de files inzip dat ze wel verzonden kunnen worden. maarja t is natuurlijk nog steeds iets wat gewoon niet hoort en wel irritant is als je zoiets omslachtigs moet doen om die psd files verstuurt te krijgen/

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Heel bijzonder probleem, ik heb er nog niet eerder van gehoort (mischien iemand anders)
Als je de psd een andere extentie geeft (dus .jpg ipv .psd) kan je em dan wel versturen ??
Dat is niet een erg mooie maar makkelijkere work around

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• mastercard
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-04 01:22
of zet um gewoon ff in een rar/zip file

• endeavor334
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-08-2021
Met wat voor een programma probeer je ze te versturen?
Als het iets is als msn al eens geprobeert poorten te forwarden?
Zet je pc eens in de dmz zone, lukt het dan wel

[ Voor 17% gewijzigd door endeavor334 op 13-11-2005 20:17 . Reden: Toevoeging ]

Voor elk probleem is er een oplossing. Dus dat is het probleem niet. De oplossing dat is het probleem.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:04

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Titel edit.
Dat je een raar, irritant probleem hebt snap ik, maar graag even de stortvloed aan uitroeptekens een beetje beperken aub.

Tijd voor een nieuwe sig..

• Archimond
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-04 03:17

Archimond

Lopende Helpdesk

Zijn start topic is erg onduidelijk te lezen, graag op deze nieuwe topic verder gaan:
wrt54gs router houd .mp3 .avi .psd en .max tegen!

Daar zie je ook dat ik veel van jullie oplossingen samen met hem al geprobeerd hebben.

[ Voor 30% gewijzigd door Archimond op 16-11-2005 20:17 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.