Hey, ik heb onlangs 2 wrt54gs routers gekocht, en die willen psd files niet doorlaten!!! als ik ze stuur EN als ik ze wil ontvangen! ik heb geen firewalls op mn computer verder. Alle andere bestandjes en alles verder gaat wel prima. Als ik de router er tussenuit haal kan ik datzelfde psd bestandje wel sturen en ontvangen. ik heb met al wel honderd psd files geprobeerd en ze komen gwoon niet door de router heen. Zowel via msn als via ftp laat de router ze niet door.Alleen als ik mijn comp in de dmz zone zet laat ie ze wel door. Ik heb ook al verschillende firmware gebruikt, en geen verandering. Als ik zon psd file open in wordpad en opsla als .txt laat de router em wel door, maar is de indeling veranderd en is t bestandje dus ongbruikbaar voor photoshop geworden. Het is dus duidelijk de indeling van een psd bestand die die wrt54gs router tegenhoud!:S Kan iemand mij hiermee helpen dit goed te krijgen?
Ik ben er net achter dat als ik de files inzip dat ze wel verzonden kunnen worden. maarja t is natuurlijk nog steeds iets wat gewoon niet hoort en wel irritant is als je zoiets omslachtigs moet doen om die psd files verstuurt te krijgen/
Ik ben er net achter dat als ik de files inzip dat ze wel verzonden kunnen worden. maarja t is natuurlijk nog steeds iets wat gewoon niet hoort en wel irritant is als je zoiets omslachtigs moet doen om die psd files verstuurt te krijgen/