Ik ben op zoek naar een 1gb geheugen module voor mijn iBook, laatste versie augustus 2005.
Via de applesite vind ik dit:
512 MB PC2700 (333-MHz) DDR SDRAM wat ik opzich al raar vind aangezien overal staat dat ik sodimm moet hebben voor een laptop.
Via de kingston geheugen search kom ik deze tegen:
KTA-PBG4333/1G 1GB PC2700 SODIMM, echter deze staat niet in de pricewatch.
Als ik in de pricewatch ga kijken lijkt het me dat ik deze nodig heb:
1GB PC2700 SoDimm (Kingston, KVR333X64SC25/1G)
Nou is mijn vraag welke ik moet hebben? Diegene die ik in de pricewatch heb gevonden of die van de kingston site. Weet iemand misschien ook het verschil tussen deze 2. De KTA-PBG4333/1G heb ik voor een prijs van 230 euro gezien terwijl die van de pricewatch rond de 150 zit. Daarnaast vraag ik me af waarom de applesite DDR SDRAM meldt terwijl ik via zoeken altijd SoDimm tegenkom.
Bvd
Via de applesite vind ik dit:
512 MB PC2700 (333-MHz) DDR SDRAM wat ik opzich al raar vind aangezien overal staat dat ik sodimm moet hebben voor een laptop.
Via de kingston geheugen search kom ik deze tegen:
KTA-PBG4333/1G 1GB PC2700 SODIMM, echter deze staat niet in de pricewatch.
Als ik in de pricewatch ga kijken lijkt het me dat ik deze nodig heb:
1GB PC2700 SoDimm (Kingston, KVR333X64SC25/1G)
Nou is mijn vraag welke ik moet hebben? Diegene die ik in de pricewatch heb gevonden of die van de kingston site. Weet iemand misschien ook het verschil tussen deze 2. De KTA-PBG4333/1G heb ik voor een prijs van 230 euro gezien terwijl die van de pricewatch rond de 150 zit. Daarnaast vraag ik me af waarom de applesite DDR SDRAM meldt terwijl ik via zoeken altijd SoDimm tegenkom.
Bvd