'The Instruction at 0x####### referenced memory at 0x#######. The memory could not be 'read'
is de error die ik krijg.
Specs:
Athlon xp 3000+
3x512mb pc3200
asus a7v8x
120gb hdd met windows 2003 enterprise edition
De server zit in een 1u bak. De cpu word ongeveer 53 graden. Ik heb op de steam support site gekeken en er zijn 2 topics die hierover gaan, ik heb alles doorgelezen en geprobeerd maar geen van de opties werkt. Het gekke is dat ik deze error alleen krijg in een windows environment en niet als ik fedora core 3 draai op deze bak. Ik word er onderhand redelijk ziek van want ik wil deze server asap op 100mbit hangen en die crashes moet ik handmatig aanklikken voordat cs weer opnieuw start (met scriptje). Heeft iemand deze problemen gehad en wat is de oplossing. Ik wil met win2k3 werken omdat ik die niet voor niks gekocht heb.
wat heb ik gedaan:
nieuwste bios (moest toch al voor deze cpu)
alles geupdate in windows
nieuwste directx
nieuwste via chipset drivers
page file uit gezet
niks overklokt
memtest
force hardware sync meuk uitgezet
met 1 reepje geheugen gewerkt
andere hdd
fedora core 3 (werkt wel)
timings memory aangepast tot zeer sloom:s
Kan iemand me helpen?
is de error die ik krijg.
Specs:
Athlon xp 3000+
3x512mb pc3200
asus a7v8x
120gb hdd met windows 2003 enterprise edition
De server zit in een 1u bak. De cpu word ongeveer 53 graden. Ik heb op de steam support site gekeken en er zijn 2 topics die hierover gaan, ik heb alles doorgelezen en geprobeerd maar geen van de opties werkt. Het gekke is dat ik deze error alleen krijg in een windows environment en niet als ik fedora core 3 draai op deze bak. Ik word er onderhand redelijk ziek van want ik wil deze server asap op 100mbit hangen en die crashes moet ik handmatig aanklikken voordat cs weer opnieuw start (met scriptje). Heeft iemand deze problemen gehad en wat is de oplossing. Ik wil met win2k3 werken omdat ik die niet voor niks gekocht heb.
wat heb ik gedaan:
nieuwste bios (moest toch al voor deze cpu)
alles geupdate in windows
nieuwste directx
nieuwste via chipset drivers
page file uit gezet
niks overklokt
memtest
force hardware sync meuk uitgezet
met 1 reepje geheugen gewerkt
andere hdd
fedora core 3 (werkt wel)
timings memory aangepast tot zeer sloom:s
Kan iemand me helpen?