Toon posts:

pc crash na gf6800gt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
2,5 jaar heb ik gebruik gemaakt van een codegen 300 W voeding in mijn systeem. Dit bestaat uit een socket A mobo met een athlon 2600 + niet oc. als opslag 2 ata hd van 30- en 40 gb ook 1 cd brander en een dvd speler.Later heb ik dit uitgebreid met een raid van 2 sata hd 120 gb.
de graka een GF 4200ti 8x agp. Met deze opstelling geen enkel voedings probleem..

Totdat ik besluit een gf 6800gt erin tehangen dit resulteert jullie denken stom stom maar dit loopt in een niet stressed situatie gewoon goed. ( had wel alle hd ontkoppelt) op de verpakking staat 300W en op de website 350W vor een 6800gt. helaas in een stressed situatie (lost coast) klapt de boel.

Nu heb ik een 400W voeding gekocht maar nog steeds wil de pc niet opstarten. Inmiddels heb ik heb weggebracht om door te meten.
het eerst wat ik een dag later hoor is dat de voeding (de nieuwe) dood is. en dat mn systeem opstelling veel te zwaar is ????, en dat er een 600W in moet met die 300 w codegen ging het toch ook goed. Mijn idee is als je niet alle snoertjes uit de voeding gbruikt moet het goed gaan.
mijn vraag heb ik een nog zwaarder voeding nodig in deze situatie?

• TetsuoShima
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-12-2025

TetsuoShima

low energy output

400W is goed zat lijkt me, als het tenminste een kwaliteits 400W-voeding is. Geen Q-tec of zo...

Evil is done without effort, naturally, it is the working of fate; good is always the product of an art.

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09-2025

Colan

sucks @ solderen

als het op 300 watt goed liep, moet het met een goeie 350 watter wel lopen, maar ik ben bang dat je een slechte kwaliteit 400watt hebt gekocht...

Simplicity is de bom...

Verwijderd

Topicstarter
tja zat standaard bij de chieftec kast

Verwijderd

Topicstarter
maar een 600 watt dat is toch overdreven draai geen sli