Toon posts:

Canon I550 icm Mac

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Apple users,

Ik zit met een vervelend probleem :(
Ik heb mijn Canon i550 printer aangesloten op mijn pc en deze op shared gezet in windows.
Nu kan ik met mijn powerbook de printer benaderen en ook daadwerkelijk iets afdrukken echter lijkt het nergens op (soort grayscale achtig printje komt eruit met zowel fotos als tekst in een soort zuinige printversie).
Omdat ik via het netwerk print weet ik niet goed welke driver ik moet gebruiken voor deze printer.
Ik heb al de i550 printer driver geinstalleerd op mijn powerbook echter kan ik hem niet selecteren bij het toevoegen van de i550 printer en dus heb ik voor nu even de bjc-7100 driver gebruikt welke niet het gewenste resultaat geeft.

Hopelijk weet iemand hier de oplossing :)

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-02 23:46
Ik hoop dat de Windows een Windows 2000 of XP is. Als dat ook zo is kan je extra printer drivers toevoegen aan je huidige installatie van de printer. Als je hem dan deelt, kan het desbetreffende OS zo de juiste driver van je Windows bakkie aftrekken.

Verwijderd

Topicstarter
Ja het is Windows XP.
Nu even uitvinden hoe ik meer drivers toevoeg.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie nu alleen maar Intel,Alpha,IA64 en X64 driver opties staan bij extra stuurprogramma's.
Enig idee hoe ik die mac driver er dan in moet zetten?

Verwijderd

Ik zit hier thuis met dezelfde situatie. Ik heb ook een Canon i550 printer aan een Windows XP computer hangen. Wanneer ik via mijn PowerBook wil printen, komt de taak wel aan bij m'n Windows PC, maar meteen daarna verdwijnt hij uit de wachtrij. Ik heb nog niet geprobeerd om bepaalde drivers te instaleren op m'n PowerBook...

Verwijderd

Topicstarter
Even een kleine bump.
Pagina: 1