[XP]Windows na een half uurtje oc'en

Pagina: 1
Acties:

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-02 12:29
ik was dus wat aant oc'en, en opeens wou windows niet meer opstarten
code:
1
2
/windows/system32/config/system
blabla systeemherstel druk R tijdens setup...

ik dat natuurlijk proberen, maar nee twil niet werken, evenals bij de gewone windows setup krijg ik het volgende blauwe scherm
code:
1
blabla ntfs.sys error blabla maak alle installaties van antivirusscanners en firewalls ongedaan en check de harde schijf op fouten met chkdsk /F

ik kan dus niks meer, doen, ik geraak niet meer in veilige modus, ikheb al mijn verschillende ramlatjes gebprobeerd, 1 voor 1, maar hetzelfde effect...

willy

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

En als je alle instellingen nou weer terug zet naar wat ze waren? Wat zijn de blabla's trouwens? Daar valt namelijk het meeste informatie uit te halen. Heb je al gekeken in Windows XP en 2000 BSOD guide?

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11-2025
schone innstallatie? of idd een repair install

• jakob
maar als ik mijn 80 gieg IDE aangesloten houd op master, krijg ik die errors. zonder schijven niet. het gaat dus duidelijk fout in de harde schijfherkenning. ik heb al x aantal keren mijn CMOS gecleared en het ram terug op 166 gezet en terug op 200 en zo... maar ik begin te vrezen dat ik mijn data kwijt ben... en waarom is mijn ICY box nu juist in rma ;(

• jakob
error als ik windows probeer op te starten:
code:
1
2
3
4
Windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden.
\WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM
U kunt proberen om dit bestand te repareren door windows setup te starten vanaf de originele cd-rom met installatiebestanden
Kies 'R' in het eerste scherm om de reparatieprocedure te starten

en error in wondows setup:
code:
1
2
3
4
5
Er is een probleem. WIndows is afgesloten om schade te voorkomen
...(virusscanners, firewalls, chkdsk /f en zo verder...
*** STOP:00x00000024(0x00192F8,0xF7CB2704,0xF74CB2404,0xF74C0411)

***        ntfs.sys - Adress F74C0411 base at F7452000, datestamp 3B7DC5D0

en ik word nisk wijzer uit die guide

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

@TS [google=STOP:00000024] :?

En daar de resultaten van gelezen :?

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• jakob
ja tuurlijk, maar uuiteindelijk heeft seagate discwizrad mij geholpen om nieuwe partities te makkken, en nu kan ik aan de recovering beginnen...

merci e gasten :)

• MichelG
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:29
In dit geval is het probleem opgelost ... maar wat ook vaak wil helpen is in de bios de instellingen tijdelijk op failsafe zetten. Dat is tenminste een probleem dat ik de laatste tijd veel tegenkom met een combinatie van intel pentium p4 ht processor met dfi moederbordjes.

• jakob
maar ik denk dat het kwaad al geschied was, dat mijn data al corrupt was. het materiaal in kwestie: msi k8n sli platinum en a64 3000+
stond op 245*9 als hij het begaf...
ondertussen is getdataback aan het werken voor mij, ik hoop dat ik nog wat terug kan krijgen...
Pagina: 1