Hoi,
Ik probeerde laatst Daemon-Tools opnieuw te installeren (nadat ik alcohol120% had uitgeprobeerd en weggegooid) toen m'n compu midden in de installatie opeens crashte (blauw scherm en reset).
Sindsdien vreet rundll32.exe na het opstarten van m'n compu 100% cpu tijd. Dat proces beeindig ik dan maar steeds (daarna doettie weer rustig).
Explorer.exe loopt tot 100% load als ik:
-in m'n hardeschijf wil komen (via verkenner)
-dieper dan 2 lagen in m'n Startmenu probeer te komen.
-in Mijn Documenten wil komen (logisch, is verkenner)
-in Configuratiescherm op een icoontje klik.
-Rechtermuisknop op bureaublad gebruik.
-Via Winamp een mp3 op m'n hardeschijf probeer te openen
Trouwens, als ik Daemon-Tools opnieuw wil installeren, zegt ie dattie verder gaat met de installatie, waarna hij afkapt omdat:
Heeft iemand enig idee wat hier mis gaat en hoe dit verholpen kan worden?
Alvast bedankt
Ik probeerde laatst Daemon-Tools opnieuw te installeren (nadat ik alcohol120% had uitgeprobeerd en weggegooid) toen m'n compu midden in de installatie opeens crashte (blauw scherm en reset).
Sindsdien vreet rundll32.exe na het opstarten van m'n compu 100% cpu tijd. Dat proces beeindig ik dan maar steeds (daarna doettie weer rustig).
Explorer.exe loopt tot 100% load als ik:
-in m'n hardeschijf wil komen (via verkenner)
-dieper dan 2 lagen in m'n Startmenu probeer te komen.
-in Mijn Documenten wil komen (logisch, is verkenner)
-in Configuratiescherm op een icoontje klik.
-Rechtermuisknop op bureaublad gebruik.
-Via Winamp een mp3 op m'n hardeschijf probeer te openen
Trouwens, als ik Daemon-Tools opnieuw wil installeren, zegt ie dattie verder gaat met de installatie, waarna hij afkapt omdat:
Er zijn veel mensen die problemen hebben met explorer.exe die 100% vreet, maar geen van die problemen lijkt op de mijne.Some driver has invalid name or conflicts with other file or service in system. Please choose other driver names or make sure you have rebooted after removal of software using same names
Heeft iemand enig idee wat hier mis gaat en hoe dit verholpen kan worden?
Alvast bedankt