"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Binnen 2 min nadat ik dit had gepost stond-ie ineens op 2, na meer dan 12 uur op 1 te hebben gestaan. En het gaat er niet om of jij het ziet, maar of 'iemand' het ziet. De andere posters hadden het wel gezien, want die haakten daar op in.Hendal. schreef op zondag 13 november 2005 @ 13:22:
Ik snap het probleem niet helemaal, hij staat nu op 2 interessant.
Iemand heeft hem naar grappig gemod en daarna heeft iemand een overgewaardeerd punt gegeven.
Wat voor nuttige info geef je dan want ik zie het niet.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Welke extra info bied je dan Ramzzz?
Imho is een score van +1 netjes.
Ik zie een stukje van je persoonlijke sentiment (wat voor niemand overdreven interessant is, hooguit een stukje herkenning), uitgebreid met een vage offtopic opmerking over de C64.Aaargh... jeugdsentiment...
Mijn buurmeisje (!) had er één, en daar mocht is weleens op spelen. Ik verloor standaard.
Maar goed, als ik nu weer tegen d'r zou moeten zou het eenslachtpartij worden Leuk dit. Ook de C64 weer (volledig ingebouwd in een joystick voor € 34,- ergens gezien). Ik schat dat de Sint deze jongens wel zal weten te vinden, althans zo niet, dan help ik 'm een handje!
Imho is een score van +1 netjes.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Omdat iemand hem een punt geeft betekent niet zomaar dat ie daarom daar op bv. +2 hoort te staan. Iemand anders vond het teveel en haalt er een punt af.Ramzzz schreef op zondag 13 november 2005 @ 14:47:
[...]
Binnen 2 min nadat ik dit had gepost stond-ie ineens op 2, na meer dan 12 uur op 1 te hebben gestaan. En het gaat er niet om of jij het ziet, maar of 'iemand' het ziet. De andere posters hadden het wel gezien, want die haakten daar op in.
Logisch ook imo want je post heeft niks nuttigs toe te voegen aan de nieuwspost.