"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Het ligt er maar aan. Als je 't antwoord met uit de handleiding hebt gehaald dan niet. En ook als de oplossing eenvoudig met google te vinden was zou ik je verhaal hier niet neerzetten.
Maar aan de andere kant: als er een vreselijke bug in de Palm zit, waarvoor je een eigen tooltje hebt geprogrammeerd, zodat je 't kon fixen is het wel vermeldenswaardig natuurlijk.
Maar aan de andere kant: als er een vreselijke bug in de Palm zit, waarvoor je een eigen tooltje hebt geprogrammeerd, zodat je 't kon fixen is het wel vermeldenswaardig natuurlijk.
Siditamentis astuentis pactum.
Verwijderd
Hie is een forum eigenlijk niet voor. Daar moet je een knowledge base voor hebben. Maar helaas is de GoT Wiki nog niet klaar voor gebruik.
http://wiki.tweakers.net/wiki/Hoofdpagina daar zou je toch opzich je meuk kwijt kunnen?Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 12:15:
Hie is een forum eigenlijk niet voor. Daar moet je een knowledge base voor hebben. Maar helaas is de GoT Wiki nog niet klaar voor gebruik.
|>
Verwijderd
Ik kan het gemist hebben, maar volgens mij is er nog nergens melding van gemaakt dat dat in enig opzicht een "final" versie is. Het lijkt me dat er nog geen garanties over gegeven kunnen worden dat wat in die Wiki staat op die plek bewaard blijft.Simon schreef op zondag 13 november 2005 @ 12:16:
http://wiki.tweakers.net/wiki/Hoofdpagina daar zou je toch opzich je meuk kwijt kunnen?
De GoTwiki van Spider.007 is de officiele testlocatie voor zover ik weet. En ook daarvan is mij niet bekend in hoeverre dat materiaal in een eventuele definitieve versie wordt overgenomen.
Het is geen enkel probleem als je een topic opent met daarin een probleem en een oplossing hoor
Je moet alleen geen reacties verwachten; totdat iemand er wellicht zelf ook tegenaanloopt 
Dat wiki is nog niet officieel gelanceerd; dus als je daar iets inzet kan het zomaar weer wegzijnSimon schreef op zondag 13 november 2005 @ 12:16:
[...]
http://wiki.tweakers.net/wiki/Hoofdpagina daar zou je toch opzich je meuk kwijt kunnen?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Hm, hoe zit het nu eigenlijk met die wiki's? Er zijn er nu 2 zie ik?
PSN: DutchTrickle PVoutput
Wat je kunt doen is een topic opzoeken waar een vergelijkbaar probleem in voorkomt en daar je bevindingen neerzetten. Gebruik dan de zoektermen die je zelf ook zou gebruiken als je probleem niet was opgelost.
Een oud topic omhoogschoppen is in zo'n geval niet erg, zolang een nieuwe post wat toevoegt (de oplossing).
Een oud topic omhoogschoppen is in zo'n geval niet erg, zolang een nieuwe post wat toevoegt (de oplossing).
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
probleem daarvan is dat toch een aantal crewleden het topic dan zal sluiten, al was het alleen maar omdat andere mensen in het topic dan weer over die kick gaan doorzeveren en gaan TRen/SMen (neemt niet weg dat ik het wel met je eens ben hoorCanaria schreef op zondag 13 november 2005 @ 13:09:
Wat je kunt doen is een topic opzoeken waar een vergelijkbaar probleem in voorkomt en daar je bevindingen neerzetten. Gebruik dan de zoektermen die je zelf ook zou gebruiken als je probleem niet was opgelost.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
De Wiki van Spider.007 is een onofficiële test-wiki.Maverick schreef op zondag 13 november 2005 @ 13:02:
Hm, hoe zit het nu eigenlijk met die wiki's? Er zijn er nu 2 zie ik?
De Wiki op tweakers.net is een testdingetje geweest voor de heren devvers om de login te koppelen aan je useraccount op de frontpage, en om een GoT-like template eromheen te wikkelen. Verder is er niet over gecommuniceerd naar de gebruikers, en dus bestaat het officieel dus niet
Pagina: 1