Turnable E-folders - Folders die te draaien zijn (omslag)

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06-2025
Hallo allen,

Ik heb inmiddels al wat via google en yahoo weten te vinden maar kom op bedrijven uit die honderden tot duizende euro's vragen voor dit stukje software. Ik wil voor school en andere doeleindes een soort folder maken die je kunt omdraaien zie dit voorbeeld:

http://www.airmiles-theater.nl/

Weet iemand van jullie of dit makkelijk te doen is, ik ben geen kei met flash maar misschien zijn er wel templates als iemand iets weet hoe ik dit het beste kan doen hoor ik het graag. Ik wil er ook best voor betalen maar liefst niet meer dan 35 dollar of zo.

Alvast bedankt!!!

-nickx-

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-04 12:47

André

Analytics dude

Je zult echt zelf wat moeten proberen aan de hand van de eventuele tips die nog volgen want scriptrequests mogen hier niet ;)

• iNickx
André schreef op zondag 13 november 2005 @ 11:28:
Je zult echt zelf wat moeten proberen aan de hand van de eventuele tips die nog volgen want scriptrequests mogen hier niet ;)
Is ook niet echt een script request maar meer een programma / applicaatie die dit kan. Waar kan ik deze topic dan het beste plaatsen?

• André

André

Analytics dude

Eigenlijk nergens, omdat wij niet voor jou gaan zoeken. Je zult dit script zelf ergens moeten zoeken.

• iNickx
Ik vraag eigenlijk niet of iemand voor mij gaat zoeken maar misschien dat hier iemand ervaring mee heeft en los weet uit te schrijven. Ik heb al aangegeven dat ik in google en yahoo heb gezocht en wat zaken heb weten te vinden zoals turnpages.nl maar niet het gewenste resultaat...misschien dat nogmaals iemand het zo weet. ... hoop iig dat iemand ontopic kan of wilt reageren .. thnx

• chris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03-2022
Volgens mij bedoelt André dat dit forum alleen bedoeld is om hulp te krijgen bij het zelf maken van zoiets. Dus niet naar standaardscripts/programma's vragen, en dus ook niet vragen of andere mensen het voor je willen maken.

En als je zoiets wil maken zou ik toch Flash gaan leren :)

[ Voor 14% gewijzigd door chris op 13-11-2005 12:11 ]

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Weet je zeker dat je zoiets wilt gebruiken? Ik vind het een nogal gare constructie. Op het internet heb je de mogelijkheid om met hyperlinks te werken, en vervolgens ga je papier simuleren. Lijkt me geen goed idee.

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-03 10:55

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Hmja, buiten dat ik een dergelijk pagina omslag dingetje het allerstomste usability model vind (zie ook hierboven) dat ik ken is je topic start wat karig. Als je dit wil en je wil er niks voor doen zul je hem moeten kopen en anders kun je op macromedia.com flash downloaden, proberen en kopen.

Dan ga je lekker aan de slag en dingen proberen en kom je er waarschijnlijk achter dat het pas moeilijk wordt als je je (dynamische) content wil laten omvouwen en zichtbaar wil hebben op de pagina's TERWIJL ze omgeslagen worden. (8> ;)

Hey André is je close knop kapot? :?

[ Voor 4% gewijzigd door XangadiX op 13-11-2005 12:30 ]

Stoer; Marduq

• André

André

Analytics dude

Mijn close knop is niet kapot, ik geef hem gewoon een kans alsnog met iets van zichzelf te komen.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Turnable E-folders (2) voor een opensource versie.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.