catalyst 5.11 en tv out

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-06 19:12
Ik had dus die 5.11 ff installed, alles goed en wel, maar als ik toen op tv out wat keek stond VIDEO-MODUS aan en mis ik een stuk van het beeld, hij vergroot hem een beetje ofzo, normaal kon ik dat makkelijk uitzetten maar nu lukt dat niet meer, iemand enig idee wat dit veroorzaakt?

inmiddels terug naar 5.10 maar ik wil natuurlijk wel ooit weer updaten in de toekomst 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Tiduz op 13-11-2005 05:47 ]

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je geeft ons helaas niet het idee dat je zelf ook maar iets geprobeerd hebt. Heb je zelf uberhaupt wel gezocht voor je dit topic opende? Ik stel voor dat je begint met Google en de search op GoT; mocht je er dan nog steeds niet uitkomen kun je een topic openen wat voldoet aan deze richtlijnen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.