Turn it off and on again.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
gaf de ping niet door.. viel connectie weg
En dus is na 3 kwartier je buurman aan de beurt om zich te irriteren aan de slechte verbinding.
Klagen helpt niet, dus... ehm... tsja..
geen oplossing....
loading...
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Verwijderd
Dit is inderdaad het geval, je krijgt waarschijnlijk een lease tijd van maar 45 minOp donderdag 18 januari 2001 19:18 schreef LoekD het volgende:
Slownera kampt met een groot overschot aan mensen die willen internetten.. en met een groot tekort aan ip's.
P.S. die lease tijden veranderen ze nog weleens eerst was het 24 uur
suc6 een mede Slownera abbonee
Ik heb zelf ook Kabel(SLOWnera) maar het gaat soms zo rete traag.....
Een vriend van me kreeg opeens een ping van over de 2000......Heb ik ook gehad, maar toen stond de "streamer" niet aan. Maar het gekke is dat bij die vriend het internet het opeens niet goed meer deed
Maarja
Suc6 iedereen met een SLOWnera-abo want ik neem lekker ADSL
DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
Ik ken dus geen server draaien. Wordt geblocked... Het is traag en de DHCP server doet kut.. (is ie alweer up trouwens?)
...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Tralala dit was een boeiende opmerking van ConZ en niet van Sybje de cavia, ff uitloggen, grapje is nou leuk gweest.
Verwijderd
[zeur mode]onder de 1024 om precies te zijnOp donderdag 18 januari 2001 20:15 schreef plop het volgende:
ik merk niks van die zgn. 'trage' connectie... en services draai ik gewoon op andere poorten (1000+). bekijk het van de zonnige kant... wel lekker safe dat alles onder de 1000 dichtzit
Verwijderd
In het begin was het perfect werkte toen met een zenith modem tot nu toe was dat de beste game modem die ik gezien heb. (als je de standaard vertraging er af liet halen)
Al fikte deze modem bij mij en vele andere wel continu door.
Nu heb ik een elsa modem werkt op zich wel redelijk. (poort tot e met 1047 dicht)
Maar de laatste 1.5 jaar is het echt waardeloos eigenlijk bedoel ik hoopeloos.
Ik heb de moed met dit super arogante en ongelovelijke slechte bedrijf al lang op gegeven. (al hebben ze wel een nummertje getrokken)
Als je ze belt is het nooit maar dan ook nooit hun schuld, en als ze er echt niet meer uit komen geven ze multikabel de schuld.
In mijn ogen is multikabel een heel goed bedrijf ik heb alleen maar hele goeie ervaringen met hun.
Volgens mij neemt multikabel upc ook over binnen heel korte tijd.
En het experiment met de glasvezel naar volendam wordt door upc gewoon door laksheid/luiheid en slechte interne comunicatie met de monteurs en dergelijke naar de klote geholpen.
Uit eindelijk zal het natuurlijk wel slagen maar ze hadden al lang klaar hier mee kunnen zijn.
Weet iemand
of je nog op het intranet kan komen van multikabel bv tucows en zo ????
Verwijderd
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Zeker een andere helpdeskmedewerker zei mij dat ik Zonealarm er af moest gooien en Blackice moest installeren.Op vrijdag 19 januari 2001 09:32 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
die helpdeskmedewerker zei dat ik blackice moest deinstalleren kan het daar aan liggen
Overigens draait die aanmerkelijk beter.
Zo heb je hem; Zo ben je hem kwijt!