CloneCd vraagje..

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:09
Kan ik met een Yamaha 8/4/24 SCSI cdrw of een Plextor 40x SCSI cdr een image bestand maken van een willekeurige CD??

Ik heb het eens geprobeerd, maar het voortgangs balkje met % bleef heel lang op 0% staan.

Hoe lang duurt het normaal voordat een Image klaar is?? Met bovenstaande lezers??

B.v.d.

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:23

ChUcKiE

Dus........

Normaal gesproken duurt dat niet zo lang, helemaal niet op een 40-speed SCSI speler van Plextor....

Kijk anders ff in de hardware requirements of dat je speler/brander ertussen staat...
Gebruik ook de laatste versie van CloneCD..

Bij mij werkt het wel gewoon, duurt niet lang, ook al is het een AOpen 36-speed...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Hoyden
De yamaha ondersteunt geen raw writing, maar ik kan toch een image file maken met clonecd en dan branden met een ander progje, of werkt dat zo niet??

Misschien rare vragen maar clonecd ken ik verder niet goed, ik weet best hoe ik een cd het beste kan maken, maar clonecd is nieuw voor mij!!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:23

ChUcKiE

Dus........

Normaal gesproken, maak je met clonecd een image en daarna brand je het image ook met clonece (image krijgt extensie ccd) dus waarschijnlijk kun je dat image niet inlezen met Nero oid, maar dat heb ik nog nooit geprobeerd....

Wat ik wel gemerkt heb, is dat als er in ieder geval een brander niet ondersteun wordt, hij het netjes aangeeft....
Dus als ie geen melding geeft bij je plextor, zou ie eigenlijk moeten werken....vopor de rest weet ik ut ook nie :(

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 06:02
>The Fox,

Ga naar http://www.plextor.be/English/technical/download.html en download de laatste firmware voor de ultraplex40X en download de laatste versie van CloneCD.

Nu moet het werken.
(het duurd ongeveer 2.5 min. om een image van een cd te maken)

• Hoyden
De firmware heb ik al. :)

Welke opties moet ik inschakelen in CloneCd??

Zien jullie die percentage balk wel bewegen??

b.v.d.

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 06:02
Bij mij beweegt de balk en hij geeft ook de tijd aan hoelang het nog duurd.
welke versie van CloneCD is heb jij

• Hoyden
Versie weet ik zo niet, maar ik heb er al wel meer dan 1 geprobeerd...

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Anders moet je effe het progie Protection Detection installeren.
Als je dit eerst je CD laat scannen kun je de instellingen automatisch laten instellen in CloneCD !! ideaal!
Verder kan het bij sommige CD's wat langer duren , zeker als er 'fouten' op staan..

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 21:48
Zet tijdens het dumpen de log eens aan.
Vaak hebben copyprotected cd's veel bad sectors aan het begin.
Gisteren duurde het bij mij 17 minuten om voorbij die sectors te komen met Starlancer.
Pagina: 1