vastloper bij installeren geluidskaart

Pagina: 1
Acties:

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-11 14:05
Ik heb de drivers gedownload, mijn onboard geluid uitgeschakeld en ik denk dus dat ik mijn geluidskaart kan gaan installeren. Ik ga via nieuwe hardware installeren en selecteer de driver die ik net gedownload heb, alles gaat goed totdat hij bezig is met het bestandje "cmnprop.dll" dan loopt mijn pc vast en kan ik alleen weer normaal windows in door via de admin account in veilige modus naar het laatste herstelpunt te gaan.

Het gaat om het mobo a8n-sli en de geluidskaart terratec aureon 5.1 fun

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Heb je geen gewoon installatiebestand van je geluidkaart, dus gewoon een install.exe o.i.d.? Probeer anders je geluidskaart in een ander pci-slot te zetten.

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Heb je je onboard geluidskaart alleen uitgeschakeld of ook de drivers verwijderd?

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-11 14:05
Borromini schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 22:27:
Heb je je onboard geluidskaart alleen uitgeschakeld of ook de drivers verwijderd?
moet je ook je onboard geluidsdrivers dan verwijderen?

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
n0isH schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 22:29:
[...]
moet je ook je onboard geluidsdrivers dan verwijderen?
Dat is wel aan te bevelen, aangezien je die toch niet meer gaat gebruiken. Gebruik daarvoor Driver Cleaner Pro, dan weet je zeker dat alles verwijderd is.

Verwijderd

n0isH schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 22:16:
Ik heb de drivers gedownload, mijn onboard geluid uitgeschakeld en ik denk dus dat ik mijn geluidskaart kan gaan installeren. Ik ga via nieuwe hardware installeren en selecteer de driver die ik net gedownload heb, alles gaat goed totdat hij bezig is met het bestandje "cmnprop.dll" dan loopt mijn pc vast en kan ik alleen weer normaal windows in door via de admin account in veilige modus naar het laatste herstelpunt te gaan.

Het gaat om het mobo a8n-sli en de geluidskaart terratec aureon 5.1 fun
Ik heb dit probleem nu ook en ben wel benieuwd naar de oplossing :7

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 22:09 ]

Pagina: 1