McAfee Internet Security 2006

Pagina: 1
Acties:

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Heb sinds kort dan de overstap gemaakt van Norton IS naar McAfee IS, toch eens proberen zo voor de verandering.

Nu gebruik ik Grabit als newsleech programma, met een search account. McAfee vraagt keurig netjes wilt u Grabit aan de lijst vertrouwde programma's toevoegen, en ik klik ja. Toch als ik nu een search uitvoer krijg ik geen resultaten retour (wat normaal natuurlijk wel het geval is). Voor McAfee ging alles goed. Ook heb ik al geprobeerd om McAfee even uit te schakelen en opnieuw een search uit te voeren, maar helaas. Ik gebruik eweka als newsserver.
Iemand hetzelfde probleem?

Verwijderd

ik weet dat McAfee soms problemen heeft met poorten in de firewall open gooien, ik zou het checken als ik jou was

Verwijderd

Mischien is de Windows XP sp2 firewall het probleem.
Probeer die eens uit te zetten.

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 01:08:
Mischien is de Windows XP sp2 firewall het probleem.
Probeer die eens uit te zetten.
Die firewall staat al uitgeschakeld vanaf het begin... dus daar ligt het in ieder geval niet aan.

De poorten open zetten, ik ga es op zoek welke poorten ik dan moet opengooien :D
(EDIT: poort 119 open gezet, maar helaas geen werkende search, ga es een de-install van McAfee doen)

[ Voor 12% gewijzigd door SuB-Gold op 13-11-2005 06:28 ]

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Ok probleem gevonden, de privacy service is de boosdoener... Wanneer je deze uitschakeld dan werkt de search functie weer.