Samsung 730BF

Pagina: 1
Acties:

• iro
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05-2022
Vandaag was het dan zo ver, ik kon eindelijk mijn pc op gaan halen... Ik had echter wel eerst mijn monitor gehaald bij Alternate en die had ik in mijn kamer neergeplant. Prachtig systeem natuurlijk en ik ging lekker aan de slag, na alles te hebben geïnstalleerd ging ik zo mijn gebruikelijke dingen doen. IRC werd opgestart, CoD2 werd opgestart en de windows-updates begonnen te draaien... totdat opeens mijn scherm zwart werd en ik niks meer kon. Mijn lampje blijft wel branden, maar ik krijg geen beeld wat ik het uur daarvoor wel kreeg, het is nu zaterdagavond en maandagmiddag gaat Alternate pas weer open en kan ik pas gaan kijken wat Alternate hier van vind, iemand suggesties voor het oplossen van het probleem?

Volgende dingen heb ik geprobeerd:
  • Kabels verwisseld (DVI naar normaal)
  • Andere PC
  • Rebooten van de computer
  • Voedingskabel in een ander stopcontact gestopt.
Alvast bedankt.

Specs pc

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:22
Ik neem aan dat je geen beeld kreeg bij het testen op een andere machine?

Reactie op hieronder: Als je het scherm aansluit e.d. Kan je dan nog het menu tevoorschijn toveren voor de instellingen van je scherm (ik weet niet of het er uberhaupt op zit)

[ Voor 56% gewijzigd door Monsie op 12-11-2005 21:09 ]

Sign here please

• iro
Monsie schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 21:06:
Ik neem aan dat je geen beeld kreeg bij het testen op een andere machine?
Ja dat klopt, nix nada noppes...

Reactie hierboven:
Ja er zit een menu op, alleen er wordt nix getoond ook niet als ik alleen de voedingskabel er in stop.

[ Voor 23% gewijzigd door iro op 13-11-2005 14:45 ]

Specs pc

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-08 09:52
Als er echt helemaal niets zichtbaar is zou ik gokken dat het backlight kapot is.

Zet het scherm eens aan en druk dan 1x op het 3de knopje van links, dan opent het menu voor het instellen van de helderheid. Houd hem (het 3de knopje) vervolgens een poos ingedrukt voor maximale helderheid. Nog steeds niets te zien? Ook niet heel vaag? Of met een goeie lamp erbij?

• iro
bedankt iig voor jullie hulp, het mocht niet helpen..
ik ben terug gegaan en ik heb een nieuwe monitor gekregen :)
alles doet het nu perfect.

Specs pc