Mijn comp. (Windows XP) startte niet meer op. Na heel veel proberen deed ie het weer en heb ik eerst Windows systeemherstel gedaan. Na een paar dagen weer hetzelfde euvel. Toen heb ik HP-systeemherstel (F10) gedaan. Nu start hij wel op, maar installeert ACPI Uni- en multiprocessor-pc. Vervolgens verschijnt de waarschuwing, dat wanneer ik door zou gaan met installeren, het systeem instabiel kan worden..... Aangeraden wordt het installeren te beëindigen en contact te zoeken met de hardwareleverancier en te vragen naar software die voldoet aan de eisen van Windows logo-test.
Ook staat er: ''geen handtekening aanwezig in onderwerp''. Voor mij allemaal onbekend.... Ik heb eerst het installeren van ACPI beëindigd, maar hij blijft het aldoor weer vragen. Daarna heb ik het installeren maar eens doorgezet, met helaas als gevolg dat mijn comp. weer niet opstartte. Toen heb ik weer HP-systeemherstel gedaan. Hoe nu verder? Graag ''begrijpelijk'' antwoorden, want ik ben geen comp.freak.
Ook staat er: ''geen handtekening aanwezig in onderwerp''. Voor mij allemaal onbekend.... Ik heb eerst het installeren van ACPI beëindigd, maar hij blijft het aldoor weer vragen. Daarna heb ik het installeren maar eens doorgezet, met helaas als gevolg dat mijn comp. weer niet opstartte. Toen heb ik weer HP-systeemherstel gedaan. Hoe nu verder? Graag ''begrijpelijk'' antwoorden, want ik ben geen comp.freak.