[Meuktracker] Meer categorieën ?

Pagina: 1
Acties:

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:50
Wat mij opvalt als ik in de meuktracker kijk is dat er maar 4 hoofdcategorieën zijn, zonder verdere onderverdeling.
Volgens mij zou men er goed aan doen indien er ook subcategorieën zouden komen. Momenteel staan er in de categorie 'Software updates' al bijna 8000 vermeldingen, wat het overzicht absoluut niet ten goede komt..

Natuurlijk wordt het dan wel de moeilijkheid om alle software in een categorie onderverdeeld te krijgen, maar met een kleine moeite moet dit wel te realiseren vallen. Daarom pleit ik er ook voor om niet te veel categorieën in te voeren, met ergens iets van 1000~1500 vermeldingen per categorie denk 'k dat we op een goed niveau zitten...

Wat denken jullie van dit voorstel?

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:19
waarom moet er overzicht in zitten? er is toch een seach?

PSN: DutchTrickle PVoutput

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:50
Ik gebruik de meuktracker vaak om de beste software te zoeken die er bestaat voor functie X. Vaak staat er in de commentaar een heleboel nuttige commentaren..
Nu is het zogoed als onmogelijk om software voor een specifiek doel te vinden zonder eerst grondig rond te googlen en de referenties op dat bepaald gebied te vinden..

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Qwerty-273

Meukposter

Op http://tweakers.net/meuktracker staan wel een aantal Software categorieën waar de updates in onderverdeeld zijn. Geeft je alvast een kleine splitsing in de grote berg. De mogelijkheid van meer categorien zat volgens mij als ik het nu even uit mijn geheugen zeg in een 'nieuwe' versie van een van de onderdelen van T.net. Deze staat nog op de planning zover ik weet.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.