To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Één ervan heeft onlangs nog op de fabrieks RCV211 en de ZX-RR gereden en werkt samen met Chris Vermeulen dus het zijn niet de minste personen en ze hebben gewoon een andere kijk op de zaken.
Dus er is geen juiste manier van hoe en wat, zus of zo. Het is gewoon hoe je het persoonlijk aanvoelt en je ervaring op dat gebied. Daarnaast, doe maar lekker normaal, driftend door de bocht is het laatste waar je aan moet denken. Zorgen dat je goed door de bocht gaat zonder tegen een boom te knallen is al moeilijk zat. Trust me, I know
(met 100km/h een bocht aansnijden welke je normaal tegen 50km/h neemt en dan later dan gepland insturen wegens vuil, veel te ruim genomen, net de stoep gemist en toen even adem halen bij het café aan het einde van de weg. Een nieuwe pamper was wel gewenst
En over de standen van de fusee (technisch aspect) zal ik zeker maar zwijgen?
[ Voor 82% gewijzigd door Chevy454 op 12-11-2005 19:09 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Het is om van te leren, niet om te gaan stunten.
[ Voor 9% gewijzigd door ND863 op 12-11-2005 19:17 ]
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
(momenteel nog aan het lessen)
[ Voor 15% gewijzigd door bartvl op 15-11-2005 12:34 ]
Life is not about specs, it is about joy!
.
Wat is er mis met vakjargonAkroBatik schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:19:
maar techniek In een boeiende manier geschreven en niet te veel vakjargon.
Al eens de moeite gedaan om te zoeken? ga eens een bezoek brengen aan de lokale bib. Steek je nog wel eens wat op, oude meuk en nieuwe cutting edge technieken hebben nog steeds dezelfde basis onderdelen.Zal wel moeilijk te vinden zijn zoiets.
[ Voor 29% gewijzigd door Chevy454 op 18-11-2005 23:43 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
.
Ze hebben ook wel een aardige site tegenwoordig
http://www.nl.bol.com/is-..._OWNER_ID=1&lgl_Section=1
Omdat ik een groot fan ben van het programma Top Gear heb ik deze boeken besteld. Ben benieuwd hoe zijn boeken zijn. De reviews die hij schrijft voor de Times vind ik in ieder geval ook erg leuk.
Daarnaast heb ik dit boek nog besteld.
http://www.nl.bol.com/is-..._OWNER_ID=1&lgl_Section=1
Misschien leer ik op deze manier nog iets over de binnenkant van een auto
[ Voor 13% gewijzigd door Rick Brands op 25-11-2005 11:28 ]
Echte boeken zoals van Delta Press of van Bosch en dan in de variant zoals het moet zijn: in het Duits.
[ Voor 58% gewijzigd door Chevy454 op 25-11-2005 20:56 ]
Dat laatste boek het moderne auto ABC is van Delta Press en is dus een boek om ook echt iets te leren. In het Duits is die gelukkig niet want dat zou voor mij een hels karwei worden. Het is voor mij ook meer hobby dan professioneelChevy454 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 20:55:
Dan had ik toch andere boeken besteld hoor
Echte boeken zoals van Delta Press of van Bosch en dan in de variant zoals het moet zijn: in het Duits.